handdator

Visa fullständig version : Åter till Georgioupolis


Millie
2009-07-08, 11:29
Åhh vad härligt, har nu bokat flyg till Chania och vid en förfrågan till sonen vart vi skulle ta vägen fick jag svaret direkt: Georgioupolis så klart!_B-anana
Så nu är det bara att hoppas att det finns något ledigt boende för oss när vi dyker upp där den 28/7. Annars får vi väl bo på stranden:D:D:D.
Första gången som jag bara tar med mig 14 årige sonen, guben får snällt stanna hemma( har man ingen semester då så;)). Men det känns allt lite konstigt. Tänk om 3 veckor är man där, jippie!!!!

/Kerstin

KK
2009-08-24, 23:10
Åhh vad härligt, har nu bokat flyg till Chania och vid en förfrågan till sonen vart vi skulle ta vägen fick jag svaret direkt: Georgioupolis så klart!_B-anana
Så nu är det bara att hoppas att det finns något ledigt boende för oss när vi dyker upp där den 28/7. Annars får vi väl bo på stranden:D:D:D.
Första gången som jag bara tar med mig 14 årige sonen, guben får snällt stanna hemma( har man ingen semester då så;)). Men det känns allt lite konstigt. Tänk om 3 veckor är man där, jippie!!!!

/Kerstin

Har inte vari i Geo sen -02 men tänker bjuda min man på en resa dit nästa höst. Har du något bra förslag på hotell. Gillade verkligen stället men det har trots det blivit andra platser som vi har besökt. Åker till Cypern i okt vilket är helt nytt för våran del.
MVH
KK

Joppan
2009-08-27, 10:19
Joppan här!
Vilket hotell hamnade du på i G-polis?
Bara nyfiken :o




Åhh vad härligt, har nu bokat flyg till Chania och vid en förfrågan till sonen vart vi skulle ta vägen fick jag svaret direkt: Georgioupolis så klart!_B-anana
Så nu är det bara att hoppas att det finns något ledigt boende för oss när vi dyker upp där den 28/7. Annars får vi väl bo på stranden:D:D:D.
Första gången som jag bara tar med mig 14 årige sonen, guben får snällt stanna hemma( har man ingen semester då så;)). Men det känns allt lite konstigt. Tänk om 3 veckor är man där, jippie!!!!

/Kerstin

Millie
2009-08-27, 14:22
Vi bokade Sofias apartments nere vid hamnen. Sök på google: Sofia Riverside Nostos, så hittar ni det! Nära och bra till allt. Hade det underbart med ljumma bad och god mat! Längtar tillbaka så klart!
/Millie

Joppan
2009-08-27, 20:54
Hej!

Vi har bott på Sofia 2 ggr, nu har ju Antonis rustat det för ett par år sedan så det är ju lite fräschare nu men det var helt ok innan oxå.

Vi har varit de sista 9 åren (förutom -03) i denna by, så det har blivit lite "hem till byn" känsla numer, i år blev det 2 svängar, en i början av sommaren 1:a veckan i juni och en vecka i augusti, kom hem förra fredagen så nu är man tillfreds inför den långa vintern.
/Joppan