handdator

Visa fullständig version : Skicklig fotograf


Monica P
2009-06-30, 16:24
Om du längtar efter en massa bra foton från Kalymnos finns det en duktig fotograf, Nikolaos Smalios bland annat på YouTube.

PlatyYialos
2009-07-02, 08:36
Underbara bilder och dessutom många från vår del av ön.

Monica, hur är det med tennisbana, finns det någon att hyra/låna förutom några privata som jag har sett?

Monica P
2009-07-02, 10:53
Bengt, tyvärr finns det bara enstaka privata. Jag pratade just med Poppi på DAOK och hon beklagade. Kanske en idé , nu när simbassängen är klar.

PlatyYialos
2009-07-02, 13:07
19 juli :
Triathlon (simning vid DelMare-Kantouni, Cykling till Elies, Löpning och målgång Kantonistranden)

Hur är det med detta evenemang? Hur långt är det eller är det så kort som det verkar? Kan man anmäla sig?

Bengt

Monica P
2009-07-02, 15:17
Jag vet inte, men det är enkelt att ta reda på. Dock inte just nu, middagsvila råder.

Monica P
2009-07-03, 10:21
Har kollat upp detta med triathlon. Eftersom det är första gången man ordnar detta tar man det lite försiktigt! Första sträckan är simning från Linariastranden till Kantounistranden, sen cykel upp till torget i Elies ( egen cykel) och sen löpning tillbaka till Kantouni. Fritt fram att ställa upp, ingen föranmälan. Fixa en cykel och häng med, Bengt!