Visa fullständig version : Kallisti ferries
Vet nån hur Kallistis färjor åker i sommar? På deras sida står tiderna bara fram till den 27.6 men hur de åker efter det finns inga uppgifter. :confused:
Neej, just det. Ser ut som G.A. Ferries "ersatt" Kallisti Ferries redan med Marina. Sämre förbindelser med Samos o Ikaria t.ex.
Har inte sett Sardina Vera på Live Ships Maps på länge, än mindre Corsica Express. Den sista togs kanske ur trafik då den härjade i hamnen på Samosthrake och förstörde ett antal mindre båtar. i december. Så kan det gå.
Synd, hade passat bättre med kallisti som även gick till Fourni. Försökte se på danae.gr men hittar inte några tider för Marina i augusti.. är de bare sena med att sätta ut tiderna eller upphör trafiken?
På GTP finns visst Marina i trafik i augusti.Ang_elx
I maj blev vi af Glaros Tours på Ikaria frarådet at købe billet til Kallistis Sardenia Vera, fordi de forventedes at gå konkurs når som helst!
_B-anana Tack Xenos! Nu börjar jag få pusslat ihop sommaren. Syros, Fourni och sen några dagar i Athen.
I maj blev vi af Glaros Tours på Ikaria frarådet at købe billet til Kallistis Sardenia Vera, fordi de forventedes at gå konkurs når som helst!
Det måste vara Corsica Express lll:s framfart i Samosthrake, minnsan, skadeståndskraven är nog höga.:o
Det måste vara Corsica Express lll:s framfart i Samosthrake, minnsan, skadeståndskraven är nog höga.:o
Hmm har du någon mer länk eller info på vad de ställde till med, har missat detta! :rolleyes:
Synd, hade passat bättre med kallisti som även gick till Fourni. Försökte se på danae.gr men hittar inte några tider för Marina i augusti.. är de bare sena med att sätta ut tiderna eller upphör trafiken?
GA Ferries verkar ju vara igång nu men jag kan mycket väl tänka mej att de inte har satt tidtabeller för augusti ännu. De brukar inte annars heller vara tidigt ute och i år har de haft väldiga finansiella problem så de har säkert haft annat att tänka på. Räkna med att båten fortsätter att gå men betala inte biljetter långt framåt i tiden, Grekiska staten betalar besättningens löner men det finns inga officiella uppgifter på hur länge.
Mvh Janérik (på plats i grekland läsandes mailen jag får dit hem)
Hmm har du någon mer länk eller info på vad de ställde till med, har missat detta! :rolleyes:
You Tube; "Corsica Express lll"
Ser inte kul ut. Jag har dock ingen ytterligare info.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.