handdator

Visa fullständig version : Varför kan jag inte söka på Kea?


Halloj
2009-06-21, 17:35
Hej!
Jag försöker söka efter info om Kea på forumet. Dessvärre får jag bara tillsvar att Kea är för kort för att söka på. När jag söker på Ios funkar det bra. Varför funkar ett "3-bokstävers-ord" men inte ett annat?

Riitta
2009-06-21, 18:56
Om du tittar på Kalimeras första sida så högst upp finns det en liten ruta där det står "snabbval resmål". Där hittar du Kea också:)

Riittabye_bye

Halloj
2009-06-21, 20:45
Ja, fast det är inte Kalimeras ö-information jag är ute efter. Utan medlemmars frågor och svar i FORUMET. Ö-infon och de resebrev som finns har jag lusläst, det jag vill ha reda på är folks persnliga erfarenheter och funderingar kring Kea. Men det är jobbigt att sitta och läsa igenom alla trådar i forumet för Kykladerna. Därför försökte jag mig mig på att söka på Kea men fick bara svaret att det var för kort, långt eller för vanligt för att kunna söka på.

Riitta
2009-06-21, 20:55
Ok:)Det kanske inte är så många som har varit på den ön:rolleyes:

Riittabye_bye

kimmen
2009-06-21, 21:09
Testa att göra så här:
Gå in på Kykladernas forum och klicka på ordet "Ämne" så sorteras alla ämnesruriker i bokstavsordning.
Gå sedan till sidan 9 så hittar du åtminstone de ämnen som har ordet Kea först i ämnesrubriken.

/kimmen

Halloj
2009-06-21, 22:28
Tack för tipset. Ska testa det. Tycker bara att det är så konstigt att jag inte kan söka på Kea men Ios går bra.

kimmen
2009-06-22, 17:17
Tycker bara att det är så konstigt att jag inte kan söka på Kea men Ios går bra.
Håller med...

/kimmen

Kalimera
2009-06-28, 19:42
Jag försöker söka efter info om Kea på forumet.Nu kan du söka på Kea.

Halloj
2009-06-29, 12:36
Tack Janne!
nu funkar det men jag får bara upp mitt eget ilägg när jag söker. Inget av inläggen som ligger under Kykladerna kommer upp. Ändå har jag kryssat i "Alla öppna fora" under avancerad sök.

Kalimera
2009-06-30, 07:05
Tack Janne!
nu funkar det men jag får bara upp mitt eget ilägg när jag söker. Inget av inläggen som ligger under Kykladerna kommer upp. Ändå har jag kryssat i "Alla öppna fora" under avancerad sök.

Använd den här sidan i stället: http://www.kalimera.se/sok.html

Skriv Kea i sökrutan, klicka i rutan för www.kalimera.nu (http://www.kalimera.nu) och klicka på Sök. Då kommer allt som skrivits om Kea på Kalimera (inklusive forumets arkiv) upp. Du hittar åtta sidor med länkar till sidor om Kea.

Halloj
2009-06-30, 09:42
Åh tack!
Här finns ju massor att läsa om Kea. Vad härligt!