handdator

Visa fullständig version : Thailands forum?


Minx
2009-06-18, 10:47
Hej hej!
Sitter mitt i den svenska sommaren och har bokat en resa till Thailand, Phuket i november.

Letar efter ett bra Thailandsforum, och jag är ju rätt bortskämd med Kalimera:D
Har Ni något bra forum att rekommendera?

Alla övriga tips inför resan mottaget tacksamt!

Trevlig midsommar!

// Minx

pawik
2009-06-18, 17:20
Googla på thailand forum.

Första länken verkar vara hyffsad.

/pawik

Minx
2009-06-24, 07:45
Tack för tipset! Inser att min timeing inte var den bästa;) Ska nog vänta med denna tråd till i höst när alla är på plats igen...
Vill ju helst få ett insider-tips om ett forum som håller lika hög standard som Kalimera!

Trevlig sommar på er! Ses i Grekland!

Eva L
2009-06-24, 15:39
TSka nog vänta med denna tråd till i höst när alla är på plats igen...
Vill ju helst få ett insider-tips om ett forum som håller lika hög standard som Kalimera!

Ses i Grekland!

Undrar om det finns. Janne startade en Asiensida för ett antal år sedan men den blev tyvärr ganska kortvarig. Jag hittade några informativa sidor om Thailand inför mina resor dit men ingen som Kalimera.

Eva

kimmen
2009-06-24, 19:40
De jag känner till är thailandguiden.se och asien.se.

/kimmen

LN
2009-06-24, 21:23
Phuketportalen.com

YsterSyster
2009-08-30, 09:58
Tyvärr finns det inget forum för Thailand som ligger i samma klass som Kalimera. Jag har då inte hittat något.

Några har nämnts här ovan sedan finns det även information att hitta på backpacking.se och liknade sidor för backpackers. Tyvärr så upplever jag att klimatet i en del forum inte är så varmt och välkomnande. Jag läser och surfar runt utan att delta i diskussionen.

Minx
2009-08-30, 11:30
Tack för alla era förslag o ideer! Antar att jag är liiite bortskämd efter mina år med Kalimera. Jag förväntade mig samma goda stämning o höga tak i andra forum men blev lite lätt besviken. Gör som dig YsterSyster, surfar utan att delta aktivt i några dikussioner på thailndasforumen.
Phuketportalen o Phuketguiden är bland de bästa jag hittat, gott om info :D

Tack!