handdator

Visa fullständig version : Skiathos 20/7 - 3/8


Klick
2009-06-13, 17:19
Hur många från Kalimera är på Skiathos under denna period för en Kalimera-träff?

Kbye_bye

Hestia
2009-06-14, 11:23
Oj, så trevligt det låter med en kalimeraträff på Skiathos! Skulle väldigt gärna vara med, men vi har planerat att åka två veckor i september, men du kanske åker ner då också, Klick?!:)

Klick
2009-06-14, 14:49
Oj, så trevligt det låter med en kalimeraträff på Skiathos! Skulle väldigt gärna vara med, men vi har planerat att åka två veckor i september, men du kanske åker ner då också, Klick?!:)

Tyvärr går inte detta... Eftersom jag har begåvats med en väldigt osympatisk;) chef som tycker att jag bara behöver 5 veckor så då går ju inte detta, sorry.... Men kanske ni kan åka i juli i stället????:D:D

Hestia
2009-06-15, 15:04
Skulle mycket gärna åka till Skiathos både under juli och september, men ekonomin tillåter inte detta, är glad ifall septemberresan blir av.:)

Hoppas du får napp i alla fall och att det är fler kalimeramedlemmar där samtidigt med dig Klick, så att ni får ha en träff!:)

Klick
2009-06-15, 21:20
Jag gör ett nytt försök... Trägen vinner:p... Nu vet vi att det kommer att ske Kalimeraträff på Tinos, Naxos och nu säkerligen även Kreta.... Är det inte fler än jag som skall till Skiathos? Detta har jag lite svårt att tro:rolleyes:

K (jobbar för en kalimeraträff på Skiathos)_B-anana_B-anana_B-anana