handdator

Visa fullständig version : Boende Amorgos, åker imorgon, snälla svara snabbt


blueberry
2005-09-13, 21:34
Hej!

Har kollat boende med Eleni. Är 30-33 euro/natt för 2 vuxna för dyrt i september. Kan vi pruta på detta, hur mycket i så fall? Har inte bokat då vi ej vet exakt dag när vi kommer. Rummet hade kök också.

blueberry

Elisabet
2005-09-13, 22:27
Har kollat boende med Eleni. Är 30-33 euro/natt för 2 vuxna för dyrt i september. Kan vi pruta på detta, hur mycket i så fall? Har inte bokat då vi ej vet exakt dag när vi kommer. Rummet hade kök också.Jag har inte varit på Amorgos och har inte koll på prisnivån där, men Eleni rooms verkar ju vara ett bra boende med perfekt läge, så 30-35 euro för ett dubbelrum med kök låter helt rimligt.

blueberry
2005-09-13, 22:33
Tack för ditt svar!

Tycker också att det lät billigt. Men jag är mest van med hotellpriserna i norra Europa och det är ju betydligt dyrare, så jag tänkte att det kanske är dyrt för att vara grekiska övärlden. Men det låter ju jättebra och vi vill definitivt ha havsutsikt så det blir nog Eleni.

Elisabet
2005-09-13, 22:45
Det blir nog perfekt då!
Ha en superhärlig resa! bye_bye

Bossew
2005-09-14, 08:48
Jag tycker det är för dyrt, själv har jag aldrig betalat annat än 15 € i Katapola för nytt å fräscht boende mindre än en minut från hamnen. Tror att Eleni ligger högre i pris än de andra runt hamnen.

Hoppas ni får det bra på Amorgos. Jag kommer åka dit för tredje gången i år under min nästa luff som börjar 23/9.

bosse

Nightfly
2005-09-15, 13:45
Tror att vi betalde 27 euro/natt hos eleni för ett dubbelrum. Det var precis vid den här tiden förra året. Vi stannade förvisso 10 nätter.

Alexandra
2005-09-18, 17:14
Bodde på Pension Amorgos för 35 Euro i slutet av Augusti, bra rum med balkong, havsutsikt, kyl och kokmöjlighet (typ kaffe). Ligger precis vid färjan. Bra boende tyckte vi i alla fall...

/Alexandra

blueberry
2005-09-21, 11:03
Hej!

Vi bodde 3 natter hos Eleni, men tyckte inte det var speciellt bra. Hade inte egen balkong sa det gick folk forbi hela tiden och sangen var precis nedanfor fonstret sa alla sag in. Sa nu har vi flyttat till Big Blue istallet. Kostar endast 15 euro och vi har rum med egen stor uteplats och fantastisk utsikt. Helt underbart. Stannar troligtvis 2 natter till innan vi fortsatter till Egiali.

Soliga och varma halsningar fran Amorgos

Eva L
2005-09-21, 11:45
Hej!

Vi bodde 3 natter hos Eleni, men tyckte inte det var speciellt bra. Hade inte egen balkong sa det gick folk forbi hela tiden och sangen var precis nedanfor fonstret sa alla sag in. Sa nu har vi flyttat till Big Blue istallet. Kostar endast 15 euro och vi har rum med egen stor uteplats och fantastisk utsikt. Helt underbart. Stannar troligtvis 2 natter till innan vi fortsatter till Egiali.

Soliga och varma halsningar fran Amorgos


Kan du inte berätta lite mer om byn nu. Längtar så till Amorgos. Åkte till Parga i början av sommaren och då insåg jag hur stark min längtan till Amorgos är även om Parga också har många fina sidor.

Eva

Bossew
2005-09-21, 13:38
Kan du inte berätta lite mer om byn nu. Längtar så till Amorgos. Åkte till Parga i början av sommaren och då insåg jag hur stark min längtan till Amorgos är även om Parga också har många fina sidor.

Eva

Har också stark läntan tillbaka till Amorgos så därför måste jag åka dit under min luff som startar på Karpathos nu på fredag. Blir tredje gången på Amorgos i år.

bosse

Eva L
2005-09-21, 13:49
Har också stark läntan tillbaka till Amorgos så därför måste jag åka dit under min luff som startar på Karpathos nu på fredag. Blir tredje gången på Amorgos i år.

bosse

Underbart för dig. Tyvärr har jag både begränsat med pengar och semesterdagar, ack de ska ju räcka till så mycket.. och det finns så många platser jag vill besöka.

Trevlig resa Bosse.

Eva

Karin Ricklid Strid
2006-05-09, 10:17
Jag tycker det är för dyrt, själv har jag aldrig betalat annat än 15 € i Katapola för nytt å fräscht boende mindre än en minut från hamnen. Tror att Eleni ligger högre i pris än de andra runt hamnen.

Hoppas ni får det bra på Amorgos. Jag kommer åka dit för tredje gången i år under min nästa luff som börjar 23/9.

bosse

Vad heter det fräscha boendet som du nämner i Katapola/Karin