handdator

Visa fullständig version : Tillbaka efter en vecka på Lesvos


esmeral
2009-06-10, 19:06
Jaha nu har jag varit i Grekland för första gången:) Jag kan ju säga att jag fått blodad tand;) Lesvos var väldigt fint och genuint, att strosa runt i Plomari och se hur grekernas vardag lunkade på var en upplevelse jag sent kommer att glömma.
Att vädergudarna var på vår sida gjorde ju inte resan sämre.

Hotellet(Pebble beach) var helt okej fast lite slitet, läget var ju helt perfekt med 0 meter till stranden.

Återkommer mer än gärna till Lesvos men vill se mer av ön så då blir det nog en annan del av denna underbara ö.

Tackar för en toppenvecka till granntjejerna från Skellefteå_B-ananahoppas vecka 2 blev lika solig och fin som vecka 1:cool:

Stinab
2009-06-11, 14:06
Låter som en härlig resa.
Jag blir mer och mer sugen på Lesvos. Lutar åt att nästa Greklandsresa blir dit.... om jag nu kan slita mig från Kreta :p

Hälsningar
Stinab

Lissi
2009-06-11, 14:16
Ja efter alla härliga rapporter från ön så blir man mer och mer nyfiken! Härligt att Du är nöjd!

Lissi - en vecka från Grekland:D:cool:

Stinab
2009-06-11, 14:30
Lissi - en vecka från Grekland:D:cool:

Ha en bra resa Lissi, själv är jag 1 dag från att köra mot Kroatien :)

Stinab

Lissi
2009-06-11, 14:33
:Dbye_byebye_bye

snuttan666
2009-06-11, 17:14
Välkommen hem!
Roligt att höra att du hade det bra.
Nu är det bara 3 1/2 vecka kvar tills vi för första gången åker till Lesvos.
Jag längtar så:)bye_bye

esmeral
2009-06-11, 18:45
Välkommen hem!
Roligt att höra att du hade det bra.
Nu är det bara 3 1/2 vecka kvar tills vi för första gången åker till Lesvos.
Jag längtar så:)bye_bye

Åhh tänk om jag kunde hänga med i handbagaget;) Ha en skön resa, var på Lesvos ska ni?

snuttan666
2009-06-12, 13:26
Vi skall bo i Petra 50 meter från stranden och 250 m från byn.
Vi åker med Apollo från Köpenhamn för det finns inga avresor från Göteborg.

snuttan666
2009-06-12, 13:29
Åhh tänk om jag kunde hänga med i handbagaget;) Ha en skön resa, var på Lesvos ska ni?

Vi har en stor hundbur som vi brukar ha i bilen vi kan dig i den blir bättre plats än i handbagagetklapp_klap

esmeral
2009-06-13, 12:48
Vi har en stor hundbur som vi brukar ha i bilen vi kan dig i den blir bättre plats än i handbagagetklapp_klap


Ja den skulle nog passa min storlek bättreflabb_flab Petra har jag hört ska vara fint, hoppas nu ni får fint väder och får njuta ordenligt.

Kicki61
2009-07-03, 23:59
Hej Esmeral!!

Har inte kommit mig för att skriva en hälsning till er förrän nu. Vi vill också tacka för en trevlig vecka tillsammans som "balkonggrannar" _B-anana, tyckte det var trist när ni åkte. Men vi fick trevliga "grannar" andra veckan också (från Leksand) så den veckan blev också lyckad. Hoppas Magnus överlevde kackerlackornaflabb_flab...Jo vi fick underbart väder andra veckan (40 gr de sista dagarna) men vi njöt. Vi visste ju att det var taskigt väder hemma. Ha en fortsatt trevlig sommar....hälsn Kicki och Ingalill fr Skellefteå. klapp_klap Jaha nu har jag varit i Grekland för första gången:) Jag kan ju säga att jag fått blodad tand;) Lesvos var väldigt fint och genuint, att strosa runt i Plomari och se hur grekernas vardag lunkade på var en upplevelse jag sent kommer att glömma.
Att vädergudarna var på vår sida gjorde ju inte resa sämre.

Hotellet(Pebble beach) var helt okej fast lite slitet, läget var ju helt perfekt med 0 meter till stranden.

Återkommer mer än gärna till Lesvos men vill se mer av ön så då blir det nog en annan del av denna underbara ö.

Tackar för en toppenvecka till granntjejerna från Skellefteå_B-ananahoppas vecka 2 blev lika solig och fin som vecka 1:cool: