handdator

Visa fullständig version : Boende med pool i Adamas-Milos sökes!


kerstin72
2009-06-06, 20:36
Halloj!
Vi är en småbarnsfamilj som söker med ljus och lykta efter ett boende med pool i Adamas. Känner till Santa Maria men tycker det är för dyrt. Har sett i ett tidigare inlägg att det ska finnas ett hotell/ studios med pool snett mittemot Giannis. Är det någon som vet namnet på detta eller kan tipsa om något annat? Svara gärna fort, vi åker om en vecka!

Solvarma hälsn./ Kerstin72

Tom
2009-06-06, 22:37
Hej !
Måste rekomendera " Lagada Beach Hotel " !
Ett mycket bra boende centralt med pool och beach .
Rimliga priser dessutom.
/ Tom

kerstin72
2009-06-07, 23:22
Hej igen!
Googlade Lagada beach hotel som fått dåliga recensioner av några resenärer (slitet, stämmer inte med annons). Hittar inte något annat boende med pool än ovannämnda och Santa Maria - snälla berätta om det finns några fler och vad ni tyckt om Lagada (ni som varit där)!!!
/ Kerstin72

kimmen
2009-06-08, 08:13
Har sett i ett tidigare inlägg att det ska finnas ett hotell/ studios med pool snett mittemot Giannis.
Ja, det finns det. Om vi menar samma ställe så är det ett enkelt men hyfsat fräscht ställe med en liten trädgård med pool. Jag vill nog kalla det pensionat och inte hotell. Vi bodde där förra sommaren men jag kommer tyvärr inte alls ihåg vad stället heter. :confused:

Kvinnan som innehar pensionatet har också en affär med souvenirer, leksaker och annat krims-krams. Affären ligger i byn precis där gatan viker av upp mot pensionatet (och mot Giannis). På kvällarna kör hennes man (som inte kan engelska) turister i en hästdragen vagn utefter standpromenaden i centrala Adamas.

/kimmen

Irma
2009-06-29, 14:18
Jag bor för tillfället på Lagada Beach Hotel och stället är helt ok, lite slitet men inte alls farligt. Prisvärt. Jag betalar 40 euro för ett singelrum med frukost. Poolområdet är rent och välskött likaså trädgården.
Det är nara till centrum av Adamas med restauranger och affärer. Fördelen med att bo här är att man har nära till båtturer och bussar till övriga delar av ön.

Irma