handdator

Visa fullständig version : Parga den 3 Juni... Lichnos-stranden..


Ia
2009-06-01, 11:02
På onsdag reiser jeg til parga for en uke, har bare bestilt flysete.
Første gang Parga og første gang med å reise helt alene...

Har lett litt rundt i forumet etter diverse tips, og leste for en ukes tid siden, en nøye forklart vei til Lichnos stranden. Men nå klarer jeg ikke å
finne den :confused:

Kan noen forklare meg den letteste og korteste veien, gjennom olivenlunden..? har ikke lyst til å gå meg vill slik en her gjorde som brukte 3 timer...;)

Har ikke bestilt rom da alle tilbud jeg har fått ligger på mellom 50 og 75 euro pr. døgn. Alt for mye for meg, men regner med jeg finner noe når jeg kommer frem... som ligger på et annet prisnivå, men som alikevel er rent og ligger fint til

Ia

Eva L
2009-06-01, 13:58
Har gått den tre gånger men kan nog ändå inte beskriva vägen. Jag tror att det är väldigt liten risk att du hamnar på en tretimmars vandring. Visserligen gick jag den första gången med sällskap som varit där förr men vägen är lätt att hitta. Finns säkert folk du kan fråga om vägen eller slå följe med.

Eva

Kalimera
2009-06-02, 21:23
För komma till stigen passerar du Villa Rosa vid slutet av bystranden (Krioneri beach), fortsätter längs med vägen tills du ser de första olivträden, där vägen tar slut svänger du höger in på stigen som leder nästan ända fram till Lichnos. Sista biten går du längs vägen.

Ia
2009-06-02, 23:43
Takk Janne, det var i siste minutt :D
Skal få 3-4 timer på øyet nå før jeg skal kjøre til Gardemoen.
"Thunderstorm" og mye grått vær er meldt, men blir vel bra alikevel... bare flyet landet trygt i uværet som er meldt.

Iaklapp_klap

Eva L
2009-06-03, 20:30
När jag gick sista sträckan den på vägen var det några vakthundar som skällde mycket ilsket men de var bundna och det var bara att ignorera deras oljud.

Eva

Ia
2009-06-11, 17:14
Min uke alene på Parga var perfekt, stille og rolig... total avkobling og oppladning av utbrente batterier :)
Trivdes så godt at dit vil jeg tilbake neste år, selv om jeg vanligvis vil oppleve nye steder...
Turen gjennom olivenskogen til Lincolstranden var fantastisk og kunne gjennomføres takket være deg Janne ;) Takk for "sisteliteninfo" !

Ia

Kalimera
2009-06-12, 14:37
Turen gjennom olivenskogen til Lincolstranden var fantastisk og kunne gjennomføres takket være deg JanneTrevligt att höra att gillade vandringen! Visst är det häftiga träd. :)

Takk for "sisteliteninfo"Sisteliteninfo, vilket gulligt ord. :D