handdator

Visa fullständig version : Self catering-boende i Perivolos eller Kamari


London-Jenny
2009-05-19, 21:38
Hej! Jag och min pojkvän åker till Santorini den 10’e augusti. Tyvärr måste vi åka i högsäsong då jag jobbar på en engelsk skola och bara får ledigt då. Tror ni att det går att hitta boende med självhushåll för max 30 euro per person och natt?
Jag har skickat förfrågan till Villa Eleftheria och Aggelos Studios men ännu inte fått svar. Har någon bott på dessa hotell och kan berätta hur det var eller kanske andra tips på boende. Tacksam för svar.

Mvh Jenny

giottoni
2009-05-20, 12:48
Många lägenhetshotell tar betalt per rum o inte per person. Jag fick offerter för augusti på ca 50-60 euro/studio i början av augusti o ner mot 30 euro/studio i slutet av månaden, så det borde kunna hamna inom Dina ramar! Hoppas Du hittar något passande o får en fin tur!

Kalimera
2009-05-20, 14:26
Tror ni att det går att hitta boende med självhushåll för max 30 euro per person och natt?Jag tror nog att ni kann hitta en studio för kring 60 € per rum och natt, men kanske inte med så hög standard.

London-Jenny
2009-06-02, 19:11
Tack för hjälpen. Jag har lite svårt att hitta boende inom vår budget så nu tittar jag åt Milos-hållet istället och hoppas på bättre tur där. Mvh Jenny