handdator

Visa fullständig version : Till Karpathos 21/5

Titti
2009-05-19, 18:27
Jag vill bara passa på att kasta ut en fråga, om det är fler än jag här på Kalimera, som åker premiärturen till Karpathos nu i övermorgon, torsdag. Avresa från Arlanda 06:35.

En vecka blir det bara för min del, eftersom jag reser ensam denna gång. I morse, när jag kollade vädret för Karpathos på torsdag, fick jag veta, att det ska bli åska! Inte kul att landa med blixt och dunder runt planet.:eek:

Kalimeratröjan kommer att vara på, så vi ses kanske på Arlanda. Själv ska jag bo i Lefkos och ta det väldigt lugnt. Medelhavsfloran, virkning, sudoku och "Ett nytt liv vid vägens ände" är nerpackade. Nu är det inte många timmar kvar.:p

Riitta
2009-05-19, 19:21
Tyvärr så åker jag inte i morgon:o men vill önska dig en fin första resa till ön:) Ta en buss till Pigadia en dag också så du får se lite folk;) Åskvädren hamnar förhoppningsvis inte just där som du är:)

Riittabye_bye

Lissi
2009-05-19, 20:19
ÅH en ensamvecka.....Så härligt!!! NJUT! Ha det alldeles underbart!

Lissi

Panakakis
2009-05-20, 05:35
Hej Titti! Du blir inte ensam på planet vi är 4 som också åker i morgon kl. 06.35 till Karpathos. Vädret ser ut att bli något bättre än det såg ut i början av veckan. Hoppas på sköna veckor på Karpathos.
Hälsningar PANAKAKIS

Agfa
2009-05-20, 07:12
HEJ TITTI
Önskar Dig en skön vecka i Lefkos - njut riktigt ordentligt av naturen, havet, bergen, solen och solnedgångarna!! Du kommer inte att bli besviken! Blir riktigt avundsjuk - själv får jag vänta ända tills 3 september innan vi för andra gången åker till Lefkos!

Prova gärna maten på AMMOS Rest. som blev vårt favoritställe vid förra årets resa!

Hälsn. Annika & Göranbye_bye

Titti
2009-05-20, 20:10
Snart börjar mitt äventyr. Väskan är packad och klar. Flygbussbiljetten bokade och betalade jag nyss, den är utskriven och nedstoppad i väskan. Flygbusstaxin hämtar mig kl. 03.30. Återstår att vattna blommorna och kasta soppåsen. Och försöka sova några timmar.

Tack för hälsningarna! Det här blir spännande.bye_bye

Riitta
2009-05-20, 20:18
Får pirr i magen när jag läser ditt inlägg:)Skulle gärna gå upp när som helst på natten och åka till Karpathos i morgon:o
Ha det så jättebra:)

Riittabye_bye

Ivi
2009-05-20, 20:31
Hälsa Karpathos från oss också, Titti! Vi hade lite funderingar med kombination Kreta-Karpathos nu i juni, men av flera anledningar blir det endast Kreta denna gång. Men vem vet...kanske en höstresa. Vi får se ;)

Päivi och Lasse bye_byebye_bye

ief
2009-05-21, 15:30
Vi åker den 21 juni till Pigadia. Är mycket nyfiken på Karpathos så det vore kul om du kunde berätta lite hur det var när du kommit hem!