Visa fullständig version : Engångsgrillar
Kalimera
2009-05-18, 12:28
Någon som vet om det finns engångsgrillar att köpa på Naxos, och i så fall var?
NaxosLotta
2009-05-18, 12:44
Hej
Vi kollade runt lite i påskas men hittade ingen. Fick köpa en enkel liten grill för runt 25 euro.
Kanske ta med från Sverige...?
Happy grilling!
Lotta
Kalimera
2009-05-19, 15:18
Vi kollade runt lite i påskas men hittade ingen. Fick köpa en enkel liten grill för runt 25 euro.Tack, en sådan får det bli. :)
Kanske ta med från Sverige...?Innehåller inte dem någon slags brändbar vätska? Då kanske man inte får ta med dem på flyget. :confused:
Detta har jag ingen aning om, däremot är vad jag förstår engångsgrillar förbjudna i en del länder p.g.a miljöskäl så. Ingen aning om Grekland är ett av dem dock...
Kalimera
2009-05-19, 15:23
Ingen aning om Grekland är ett av dem dock...Är det av miljöskäl lär det knappast vara förbjudet i Grekland. ;)
Är det av miljöskäl lär det knappast vara förbjudet i Grekland. ;)
Nog känns det som att jag har sett engångsgrillar i Grekland men jag kan inte komma ihåg om jag sett dem på Naxos.
Mvh Janérik
Är det av miljöskäl lär det knappast vara förbjudet i Grekland. ;)
Instämmer, jag tycker även att det låter lite väl brandfarligt
// Helén
Vi har precis kommit hem från vår öluff. Såg engångsgrillar på Antiparos för 4.50 Euro.
Karin
Kalimera
2009-07-08, 13:14
Såg engångsgrillar på Antiparos för 4.50 Euro.Tack! Finns det på Antiparos borde det finnas på Naxos. klapp_klap
Mejlade Luftartsverket och frågade om det var okej att ta med från Sverige. Svaret var som väntat negativt.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.