handdator

Visa fullständig version : Hemkommen från Kos!


kos82
2005-09-07, 08:34
Kom hem från Kos i fredags. Jag var där för tredje gången nu sedan förra årets augusti. Jag är lite periodare för 1982-1983 var jag också där tre gånger. Jag gjorde ett mellanstick 1994 också.

Denna gången har vi bara sökt oss till bakgator och hittat många mysiga grekiska tavernor. Det kändes nästan som på den gamla goda tiden. Vi hyrde givetvis cyklar som vi alltid gör och cyklade bla till de varma källorna. Vi var också ute på Tigaki beach några ggr. Det är skönast där, ingen skrällig musik när vi vill ligga och filosofera lite.

Vi besökte Anneli (svenska) på Strand Café vid stranden inne i stan. Jag träffade Anneli första gången i maj -05. Dit kan ni gärna gå för hon är jättetrevlig och där kan ni äta jättegod lunch. Jag brukar lämna svenska tidningar där till henne och hon blir väldigt glad.klapp_klap

Jag längtar redan tills nästa gång och om några år när flickorna slutar skolan och jag har sålt mitt Bed& Breakfast ska vi bo på Kos några månader om året.

Jag har varit på många platser i världen men Kos är något speciellt för mig._B-anana

xristina
2005-09-07, 08:39
Jag har varit på många platser i världen men Kos är något speciellt för mig.
Og for meg... :rolleyes:

1 dag, 22 timer og 20 minutter igjen til avreise...

ragnhild
2005-09-07, 09:00
Og for meg også................
1 dag og 22 timer.....................

kos44
2005-09-07, 18:38
Og for meg... :rolleyes:

1 dag, 22 timer og 20 minutter igjen til avreise...
Trevlig resa xristina bye_bye Hälsa kos från_B-anana GÖTEBORG
Längtar redan till nästa år.
mvh.Gunnarsson

xristina
2005-09-07, 18:41
Takk og takk! Jeg lover å hilse. :D

kos44
2005-09-07, 18:42
Og for meg også................
1 dag og 22 timer.....................
Trevlig resa ragnhild bye_bye Hälsa kos från ULF _B-anana
Längtar redan till nästa år.
mvh.Gunnarsson

Riitta
2005-09-07, 18:45
Så bra att det är äntligen dax Xristina,så som du har väntat:D
Ha en jättefin ferie alla ni som skall till Kos snart:)

(resten skall väl till Karpathos och vi andra får stanna hemmasnyft_drop )

Riittabye_bye

xristina
2005-09-07, 19:09
Ja, endelig!!! :D Har nok ikke helt forstått at jeg skal reise enda, men det kommer vel i morgen... Får ta fram strykejernet og stille meg opp foran tv'n. Det er så kjedelig å stryke, men det må til. :rolleyes:

Eva L
2005-09-07, 20:37
Ha det gott i ditt paradis.

Eva

xristina
2005-09-07, 20:46
Det vil jeg! Takk!:)

BrittMarie
2005-09-12, 15:37
Vi besökte Anneli (svenska) på Strand Café vid stranden inne i stan. Jag träffade Anneli första gången i maj -05. Dit kan ni gärna gå för hon är jättetrevlig och där kan ni äta jättegod lunch. Jag brukar lämna svenska tidningar där till henne och hon blir väldigt glad.klapp_klap


Och de tidningarna cirkulerar sedan mellan svenskorna här på Kos, tack :)

Marie