handdator

Visa fullständig version : Kamari Santorini igen


yeasou
2009-05-15, 07:49
Kamari here we come! Mindre än 24 timmar tills planet lyfter från Kastrup.
Taxi från flygplatsen och sen in på Hotel Artemis, ned till rum 74, smäller upp balkongdörrarna, hoppar i ett par badbyxor och sen ner i poolen.
Lekande lätt att vara på Santorini en vecka!!!

Ha det så skönt här hemma.
Yeasou_B-anana

ciakoohler
2009-05-15, 09:26
Jag kan se det framför mig.Ett skutt över balkongräcket.Ha det så skönt båda två !!!!!bye_bye

Iza
2009-05-15, 11:09
Jajjemän.... flabb_flab
Nu är det inte länge kvar! Vi kanske ses bye_bye

//iza

Arne
2009-05-15, 11:19
Ja, då hinner du just ner i poolen när du hör dånet av vårt SAS-plan som i morgon lördag dundrar in för landning vid pass 13.20 lokal tid.

Paris hämtar vid Santo Airport för transport till Honeymoon Beach Hotel.

Vi har just packat klart och nu lagar Hustrun en rabarberpaj enligt Linda Skugges recept. Pajen ska medbringas till Honeymoon där vi ska bjuda Julia och Paris på densamma i morgon kväll. Vi skördade rabarberna nyss ute i trädgården.

Arne och Birgitta

babsan
2009-05-15, 11:49
Jag önskar Er en toppenvecka på vårt kära Santo, men jag vet att ni får det kanon:).

Det känns mycket konstigt att inte åka ner nu i maj, som man har gjort de sista åren :o. Men i gengäld var det bara 7 veckor sen jag var där och såg den gröna ön :D.

Hälsa alla där "hemma"!

Barbro bye_bye

nekjam
2009-05-15, 12:21
Ha en trevlig semester Arne och Birgitta. Vi får tjå oss "västerbottningar vet vad det betyder " oss till i september då vi reser till Rethymnon.

Yanna
2009-05-15, 13:47
Jag tror också att ni får en toppenfin vecka på Santorini! klapp_klap
Ha det underbart!
Längtar och spelar mikis just nu, kanske därför jag längtar? Ang_elx Fast det är bara delvis därför.

bye_byeVi hörs!

/Yanna

Kalimera
2009-05-15, 16:43
Ha det så skönt här hemma.Ha det gott där hemma ni också! bye_bye

Paris hämtar vid Santo Airport för transport till Honeymoon Beach Hotel.Ha det bra och hälsa alla vi känner! bye_bye

Mikkel
2009-05-15, 22:21
Hei!!
Ønsker deg en flott tur til Kamares Yeasou! Går ut fra at du har deg en god middag på Glarios? Om re uker er det vår tur til å nyte Hellas, men det blir ikke til Santorini denne gang.
God tur og nyt ferien!klapp_klap

Peter
2009-05-15, 22:45
Ha dé. Ta en *** för mig med.... ;)