handdator

Visa fullständig version : Välsorterad affär i närheten av Chania

carjoh
2009-05-14, 05:49
Hej!
Nu närmar det sig, bara 23 dagar kvar!!! Äntligen!! Tänkte höra om var vi hittar bästa välsorterade livsmedelsaffär i närheten av Chania. Jag vet att Uffe skrivit om Lidl i närheten av ..AA (tror jag det var..), och det finns en STOR Inka i Kounoupidiana. Är där andra alternativ? Behöver proviantera upp innan vi kör söderut.

Mvh Carina

91kg
2009-05-14, 06:43
Hej!

Ja i Agi Apostoli ser jag som det bästa alternativet då det ligger både en Lidl samt en större Inka på andra sidan och det är lätt att hitta, samt bra med parkeringsplatser.

Lidl har fina sockerkakor med citronsmak som funkar kanon då man billuffar, men se bara till att städning utav hyrbilen ingår för den smular som ....;)
Mvh!

Gita
2009-05-14, 17:46
I A. A finns en stor INKA, precis mittemot Lidl. Jag gillar INKA, köper ost (Feta) och oliver i lösvikt, frukt och grönsaker. Stort utbud av varor, de har det mesta!

Sedan finns det en tredje äffär ca 1 km mot Chania, Marinopoulos (? heter den så?), men den har vi bara åkt förbi, INKA är favoriten och dit orkar vi gå samt att man orkar bära hem maten i ryggsäckar.