handdator

Visa fullständig version : uttagsautomat?


Malena
2005-09-06, 17:43
Finns det en uttagsautomat på Karpathos?

Mafalda
2005-09-06, 17:53
Japp det finns det. Ett par stycken om jag inte minns fel. :)

Malena
2005-09-06, 17:59
Japp det finns det. Ett par stycken om jag inte minns fel. :)

Tack för svaret klapp_klap

Mikke
2005-09-06, 20:37
.....en på hörnet mittemot Acropolis vid hamnen och en nedanför lilla tvärgatan där posten ligger, d.v.s på Stora Gatan.....Det är dom jag sett hittills....:D
Mikke
(KfK)

Thomas P
2005-09-06, 20:52
Hej

Jag har också sett två i Pigadia, men det lär finnas tre stycken.
Men OBS !!!!!!!!!!! Det finns ingen annanstans på Karpathos än i huvudstaden Pigadia !!!!!!!! I Lefkos där vi bodde, finns det inte ens en bank!!

Thomas P

karinafp
2005-09-06, 21:06
Jag har också sett två i Pigadia, men det lär finnas tre stycken.


Jodå, det finns tre. Mot en skälig ersättning kan jag avslöja var den tredje finns...;):D

Karin

Mikke
2005-09-06, 21:43
.....hehe........vart då ra??
Jag Karpathos-tränar nu genom att gå runt hebba i nya Kalimera-tröjan och coola,svarta körtböxxer....gissa om jag speglar mej....:D Nu återstår endast lite hårklippning a la Bond.....som en tjej en gång sa:kolla, en bakpotatis på två tandpetare....:D
Mikke
(KfK)

Gita
2005-09-06, 21:45
Mikke, det låter som om du har lite resfeber :) ... är det pirrigt?

Mikke
2005-09-06, 21:50
.....nä, gött, gött.......lite lagom speedad, så där....:D
Mikke

Riitta
2005-09-06, 21:50
.....hehe........vart då ra??
Jag Karpathos-tränar nu genom att gå runt hebba i nya Kalimera-tröjan och coola,svarta körtböxxer....gissa om jag speglar mej....:D Nu återstår endast lite hårklippning a la Bond.....som en tjej en gång sa:kolla, en bakpotatis på två tandpetare....:D
Mikke
(KfK)

Du behöver väl inte klippa dig.Du har ju knappr något hår kvar, säger du juflabb_flab
Vad skall du ha för färg på dom stackars stråna du har kvar:rolleyes: :D
(han har inte så lite hår som han påstår:D )

Riitta

Mikke
2005-09-06, 21:52
.....funderar på hockeyfrilla, eller en sån däringa, grå hästsvans........Dom e så goa på övervintrande 50+:are....:D
Mikke

Riitta
2005-09-06, 21:53
.....funderar på hockeyfrilla, eller en sån däringa, grå hästsvans........Dom e så goa på övervintrande 50+:are....:D
Mikke

SÅ MYCKET hår har du inte:D
Riitta

Mikke
2005-09-06, 21:54
....man kan visst skarva in strån bland dom man har.......fast det kostar visst skjortan, säger dom......:D
Mikke

Elisabet
2005-09-06, 22:01
"Om jag minns rätt" så har du Mikke anklagat både Riitta och mig för att ha ett sjutusan till minne.

Från arkivet plockas därför fram ett passande citat från slutet av september förra året, fällt av en hårfager 'yngling' på parkeringen vid Taverna under the Trees:

"Tänk att en skulle bli gubbe. Dä trodde en inte" bye_bye

ciakoohler
2005-09-06, 22:05
Gubbe !!! o jag är väl gumma då

Mikke
2005-09-06, 22:05
"Om jag minns rätt" så har du Mikke anklagat både Riitta och mig för att ha ett sjutusan till minne.

Från arkivet plockas därför fram ett passande citat från slutet av september förra året, fällt av en hårfager 'yngling' på parkeringen vid Taverna under the Trees:

"Tänk att en skulle bli gubbe. Dä trodde en inte" bye_bye

...hihi....det kan ju knappast kallas för att anklaga, snarare låter det som beröm, fast det har jag ju glömt.....:D
Mikke
(grabbgöbbe)