handdator

Visa fullständig version : boende

retsina
2009-05-10, 11:26
hej
vi funderar på amorgos i september är det någon som vet priset
för ett rum på eleni rooms.

Kalimera
2009-05-10, 14:49
hej
vi funderar på amorgos i september är det någon som vet priset
för ett rum på eleni rooms.Enklast är att skicka ett mejl och fråga, då får ni veta exakt hur mycket det kostar. Ni behöver inte boka, bara fråga om priset.

Yak
2009-05-14, 10:48
Bara att maila som sagt. Dock kommer ni antagligen kunna få bättre pris om ni bara "droppar in" och det bör defintivt finnas plats även om man inte förbokar.
Jag skulle tippa på att ett normalstort rum bör gå att få för 25-35 e/natt.

Min personliga erfarenhet är att Eleni ligger lite högre än andra ställen i Katapola vilket inte gör det mest prisvärt i mina ögon (även om det är ett mycket bra ställe). Det finns knappt något dåligt boende i Katapola för övrigt. Det enda man bör tänka på är att komma en bit från hamnen om man är lättväckt på natten. När Blue star kommer in kl 02.30 och släpper ankaret rasslar det rätt rejält :p

KO
2009-07-04, 09:12
Jeg har fått en pris på 40 - 45 Euro pr. natt i september avhening av hvilket rom jeg får.
Jeg må vel si at jeg ble litt skuffet over den prisen da jeg trodde den skulle være lavere....

Arne
2009-07-05, 13:13
Vi kunna annars varmt rekommendera "Villa katapoliani 1" Just bara 50 meter från kajen där färjorna lägger till. Utmärkt studio med stor balkong och alla faciliteter.

Villa katapoliana har egen hemsida med interaktiv bokning. Katapoliani har trenne Hotell i Katapola. Bara att välja. Vi fick intrycket att de tog ssamma pris obokat som förbokat!

Arne

yannis
2009-07-05, 17:54
Men räkna med att ni någon natt vid pass kl 02.30 har BSF "inne på rummet". Men det är inga stora problem. VK hade en grönska utanför balkongen som var värt detta.
Vad jag dock saknade var getterna utanför Elenis,
Hustru Birgitta

Ingegerd_Lasse
2009-07-05, 22:25
Hej! Vi återvänder till The big blue i september, ligger högt men inte så besvärligt att gå upp. Jättevänliga ägare, underbar utsikt och billigt, 25 euro för dubbel i september.(35 för rum för 2 vuxna 2 barn) Vi längtar alltid tillbaka.
Ingegerd