handdator

Visa fullständig version : Naxos 10 dagar april/maj 2009


MariellM
2009-05-05, 21:47
Hej alla Kalimerare!

Vi har anlänt till Naxos förra veckan. Helt ljuvligt!!_B-anana

Vi har åkt runt med både bil och cykel, hunnit hälsa på Naxos-Lotta på East West (ät där - hur gott som helst!!!) och Eniac/Veronica som jobbar på On The Rocks, slappat vid poolen (hos Vaggelis på Prokopios)... och vi har 4 härliga dagar framför oss innan det är dags att åka hem till Sverige igen.

Jag är inte så haj på att lägga ut bilder, så här får ni en länk istället om ni vill se bilder från vår resa:
http://www.fickla.se/naxos.html

Det bästa av allt är att vi kommer tillbaka i september, då med alla fem barn!! :D

Ha det så gott hemma i Sverige!

Hälsn. Mariell & Stefan

Birgitta63
2009-05-05, 21:59
Hej !
Kanonfina bilder !
Tack för titten.
Birgitta 63

Annki
2009-05-05, 22:17
Stort TACK för jättefina bilder! Att titta på dem kändes nästan som att få följa med på er resa, glömmer aldrig när vi krånglade oss genom Agios Arsenios på den trånga huvudgatan med vår hyrbil, och bävade för att vi skulle få ett möte..........Åh, vad jag längtar tillbaka!
Önskar er fortsatt sköna dagar på Naxos!

Ann-Kristin bye_bye

Eva L
2009-05-06, 08:43
Vilket trevligt fotoresebrev. Våren är underbar vid Medelhavet. Synd bara att det inte regnar lite mer under sommarmånaderna så att lite av grönskan skulle finnas kvar. När jag vandrade på Folegandros i juni 2007 var det fortfarande lite blommor kvar och vatten nere i ravinerna men väldigt långt från den grönska som ni upplevt. Kort därefter blev allt brunt och torrt och det är stor skillnad på foton jag tog då och foton som andra tagit på sensommaren.

Eva

MonkanS
2009-05-06, 09:27
Verkligen fina bilder med mycket grönt och blommor. Tyvärr så torkar det snart bort.. precis som du skriver. Bra då att ha dessa vackra bilder att se på.

Tack tack tack tack... klapp_klap

FrazzeTiger2
2009-05-06, 12:08
Otroligt fina bilder! Tack för att ni delade med er av underbara Naxos.

// Annette

BOKA
2009-05-06, 12:30
Verkligen fina bilder, nu längtar vi ännu mer till september när vi ska till Naxos. Det blir svårt nu att få ihop ett fotoresebrev nu efter vår hemkomst, när det redan nu finns så fina bilder.
klapp_klapklapp_klap

Lissi
2009-05-06, 12:50
TACK!klapp_klapklapp_klap Åh så fina bilder....Jo grekland ÄR fantastiskt på våren och att åka dit då är helt outstanding mot sommarresor. T o m regn njuter man av och solen blir liksom BONUS.

Hoppas resten av resan blir lika mysig!

Lissi

Marianne
2009-05-06, 23:08
Underbara bilder, fin grönska och härliga färger! Och jättefina motiv!klapp_klap
Vårresor är verkligen toppen!