handdator

Visa fullständig version : ninemia beach

mimma
2009-05-04, 08:27
är det någon som känner till detta hotell och kan berätta lite om det.

Thodan
2009-05-13, 10:05
*Puttar upp* Skulle också vilja veta mer om det hotellet, Ingen som vet??

FannyU
2011-01-01, 16:24
Säkerligen så hittade ni några andra ställen i Grekland att åka till, men tänkte att jag kunde berätta lite om Ninemia Beach ändå :)

Var där i maj med min familj, ett riktigt riktigt mysigt hotell! Fräscha lägenheter, en del kan ha lite tråkigt läge högre upp på hotellområdet och därför inte utsikt mot havet, men där är det istället väldigt mycket blommor och grönskande så det är väldigt mysigt där med!
Väldigt fint poolområde, inte så väldans mycket stolar, så man får hålla koll så man får tag på en!
Trevlig bar, som även serverar lite lättare lunch, tex pizza och grekisk sallad.
Personalen var även väldigt trevlig.
Och för att inte tala om läget som var riktigt bra! Precis beläget vid stranden där man kan hyra solstolar, nära till flera minimarkets och supermarkets, (affären mitt emot var ägd av en som pratade svenska om jag minns rätt).
Ligger inte riktigt mitt i smeten eller vad man ska säga. Går man en kort promenad kommer man bort till Platanas där det finns väldigt mycket butiker och restauranger. :D
Rekommenderar verkligen det hotellet, speciellt till barnfamiljer då stranden var långgrund och finkornig :D

Blev lite rörigt nu, men fråga gärna mer ifall det är någon som vill veta :D