Visa fullständig version : Jag är så glad, jag är så glad...
karinafp
2009-04-29, 18:09
Vill härmed meddela alla vänner som undrat varför jag 1) har flyttat, 2) har ändrat namn och 3) inte har rest till Grekland på länge att NU är det klart!!!
_B-anana_B-anana_B-anana
Min relativt nyblivne make (i somras ;)) har äntligen fått/kunnat flytta hit från Kanada, så nu ska det bli lite ordning i mitt liv igen! :cool:
Och tids nog ska jag visa honom Grekland, var så säkra! klapp_klapklapp_klapklapp_klap
Karin
som alltid längtar ner, men nu inte längre behöver längta till Kanada OCKSÅ... Ang_elx
Klart att han skall till Grekland snarast möjligt:rolleyes::)
Lycka till med återföreningenklapp_klap
Riittabye_bye
litentuva
2009-04-29, 18:30
Riktiga vårkänslor som förmedlas här på kalimera, låter härligt!:)Grattis!
Tipsa kanadensaren om boken "Tillbaka till Kreta" av grekkanadicken Byron. Då lär han säkert bli sugen på Kreta!
/Netwolf
karinafp
2009-04-29, 18:59
Tipsa kanadensaren om boken "Tillbaka till Kreta" av grekkanadicken Byron. Då lär han säkert bli sugen på Kreta!
/Netwolf
Haha, han har redan läst familjen Durrells böcker om Korfu, så vi måste dit också... flabb_flab
Riktiga vårkänslor som förmedlas här på kalimera, låter härligt!:)Grattis!
Instämmer!
Haha, han har redan läst familjen Durrells böcker om Korfu, så vi måste dit också... flabb_flab
Angenäma problem :D
// Helén
ÄNTLIGEN!!!!
Lycka till ER båda! _B-anana_B-anana
Camilla
Grattis Karin! Härligt! :)
Gita
GRATTIS!!!!!! LYCKA TILL MED KÄRLEKEN !!!
Jag vet ju hur det känns att möta den stora kärleken på "äldre:eek: dar";)!
I mitt fall var det jag som flyttade, dock bara 30 mil!
Att min kärlek skulle gilla Grekland var ett MÅSTE i mitt fall och nästan det första jag frågade om:D. Hur i hela friden skulle det annars gått??Ang_elx
Lissi
Grattis från mig också!
Tycker det var en underbar nyhet. Lycka till med Greklandsreklamen!
karinafp
2009-05-03, 16:57
Tack, tack, alla. Ni är så snälla! bye_byebye_byebye_bye
Karin
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.