handdator

Visa fullständig version : Ibiscos Garden


coanma
2009-04-29, 16:40
Er dette et hotell som kun er spesielt for barnefamilier, eller gå det an for et godt voksen par (sist i mai?:)

litentuva
2009-04-29, 17:12
Er dette et hotell som kun er spesielt for barnefamilier, eller gå det an for et godt voksen par (sist i mai?:)

Det är ett fint hotell, centralt men två kvarter upp från stranden. Ca 15-20 minuters promenad till centrala Rethymno och gamla stan. Fint poolområde där det dock är mycket folk i Juli och början av Augusti och JA, det är ett utpräglat familjehotell med Bamseklubb om jag inte minns fel. Mina kompisar bodde där med sin tvååring i slutet av augusti ett år och då var det ganska lugnt. De behövde inte slåss för att få en solstol i alla fall. De valde hotellet för att det är barnvänligt och mycket barnfamiljer där.
Men stranden är ju nära om man vill bort från hotellet och det var väldigt fina rum vill jag minnas!

nilam
2009-04-29, 22:25
Det är helt klart mest barnfamiljer som bor där. Men visst kan väl bo där utan barn också... Vi bodde där i maj 2006. Det finns två stora poolområden och ganska gott om solstolar. Lägenheterna höll hög standard och har de skönaste sängar som jag haft i Grekland:)Det är väldigt mycket trafik utanför hotellet och kan vara svårt att korsa gatan där men en bit bort finns ett övergångsställe med trafikljus.

Malin