handdator

Visa fullständig version : Äntligen är biljetterna här!


Hjalta99
2009-04-23, 21:27
Som jag har väntat och längtat, nu har äntligen biljetterna ramlat in i mailen! Nu är det verkligen "på sant" att jag får kliva ner på grekisk mark den 19 maj! En hel vecka får jag vara i Paradiset! :D

/Eva

Riitta
2009-04-23, 21:36
Du får ha dom under kudden så kanske du drömmer om Kalymnos i nattflabb_flab

Riittabye_bye

Hjalta99
2009-04-23, 22:00
[quote=Riitta;165184]Du får ha dom under kudden så kanske du drömmer om Kalymnos i nattflabb_flab

Riittabye_bye[/quote


Inte bara på natten, Riitta! Jag drömmer hela dagarna också och det är INTE bra för arbetsmoralen... Ang_elx !

/Eva

Monica P
2009-04-24, 20:16
Välkommen hit, Eva!

Hjalta99
2009-04-24, 20:53
Välkommen hit, Eva!

Tack, Monica!
Vi fick ju ingen chans att träffas i höstas, kanske kan vi göra ett nytt försök nu? Tyvärr har jag har inte kvar ditt telefonnr men vi kan väl "höras" via mailen...?

/Eva

Monica P
2009-04-25, 07:35
Visst, jag skickar tel privat till dig.

Aase
2009-05-01, 17:46
Ja mina biljetter är inte här ännu men det är äntligen bokat, hurra!!!.
Efter diverse felåkningar (Cykladerna förra året och Thailand året dessförinnan) skall vi tillbaka till Kalymnos och det skall bli så skönt. Det blir 9:e gången tror jag. Dessutom blir det en liten tur till Lipsi. kan inte bli bättre.
Tyvärr blev det sent i år. Den 1/7 men ändå.

Åse

Hellen
2009-05-01, 20:25
Efter diverse felåkningar (Cykladerna förra året ... ) skall vi tillbaka till Kalymnos och det skall bli så skönt. Det blir 9:e gången tror jag. Dessutom blir det en liten tur till Lipsi. kan inte bli bättre.
Tyvärr blev det sent i år. Den 1/7 men ändå.
Åse

Vad skönt att höra, detta mildrar min oro över att vi i år kommer att hamna i "fel" ö-grupp.
Hamnar vi där vi idag tror så blir det 9:e eller är det 10:e? (har tappat räkningen) luffningen i Kykladerna.

// Helén

Hjalta99
2009-05-01, 21:35
Ja mina biljetter är inte här ännu men det är äntligen bokat, hurra!!!.
Efter diverse felåkningar (Cykladerna förra året och Thailand året dessförinnan) skall vi tillbaka till Kalymnos och det skall bli så skönt. Det blir 9:e gången tror jag. Dessutom blir det en liten tur till Lipsi. kan inte bli bättre.
Tyvärr blev det sent i år. Den 1/7 men ändå.

Åse


Bättre sent än aldrig... har jag hört nånstans...
Det börjar närma sig och nu måste jag börja se över resegarderoben... bikini, sarong, linnen... you name it... Vilken glädje! Det är ju bara 18 dagar kvar nu!
/Eva

Monica P
2009-05-02, 01:58
Felåkning? Det är väl sånt som vi råkade ut för på resorna genom Europa, typ vilse i Landskrona, Hamburg, Prag, Budapest och norr om Venedig (!).
-Och prata inte med mig om Halland, där virrade vi runt i flera timmar med en stor båttrailer på släp. Gör om det om ni kan.
-Snyggt rekord...inte alla fel på samma resa, dock, man lär sig ju nåt vartefter. Det berodde oftast på att jag var kartläsare och min man inte alls kollade skyltarna.
Men så fel som att komma till Thailand har vi inte lyckats med!