handdator

Visa fullständig version : Party på kos?


grekdeg
2009-04-23, 17:24
Tjena är 21 år och ska fara till kos på semester för att sola och festa lite.
Vi ska bo på hotel st costaniante någon som har bott där och vet ifall det är bra?
Undrar även om de är något festande i kos stad i slutet av maj början på juni?
Någon som kan ge prisexempel på vad mat/sprit kostar på resturang där.

///MVH Kongo

strand cafeet
2009-04-24, 21:21
Hej!

Jag heter Annelie och bor på Kos. Om du vill kan kan du komma till Apollos beach och fråga efter mej så kan jag berätta lite för dej. Jag har bott här i 20 år och vet ju en del. Kanske kan ge dej några råd.

Min restaurang ligger inte långt ifrån ditt hotell. Bara 5 minuter att gå.

Så kom till resebyrån Apollos strand. De har sina välkomstmöten hos oss.

Ha det så bra
hlsn
Annelie

grekdeg
2009-04-24, 22:55
Tjena Anneli det ska jag kommer nog förbi! :) Men du får gärna berätta lite om hur det är nu.
Är lite nyfiken innan resan så du får gärna svara på någon fråga.

MVH ///grekdeg

strand cafeet
2009-04-25, 18:59
Hej Grekdeg!

Ja du ditt hotell kan man inte klaga på!!!! Det ligger verkligen centralt och det är nog mest ungdomar som bor där. Det är helt nyrenoverat och läget är alltså jättenbra!!!

Det är nog som bäst för dej i juni. Mest ungdomar då. Detta är en toppenö som jag verkligen har förälskat mej i.

Sen euron kom så har allt blivit dyrare men för dej som kommer från sverige så är det himla bra priser.

Du kommer få en bra tid här det kan jag nästan lova!!!''

Ha en trevlig resa och vi kanske ses här på Kos.

hlsn
Annelie Stoltz, Kos, Greece

lejdy_di
2009-04-25, 20:42
Hej!

Ja jag kan lova att du kommer få kul. Det är inte lika mycket drag som i slutet av juni-augusti, men det finns ändå mycket att göra. Barerna öpnnar i början av maj, och de flesta beach barerna har ställt ut sina stolar.
Jag gick svenska bartenderskolan där nere 2005, ock åkte ner första maj. Då var det ännu inte drag, men bara några dagar senare började allt vakna till liv. Jag bodde där till december, och jag kan garantera att du/ni kommer få kul! Finns många svenskar som jobbar där nere från start, så ungdomar finns det. Plus att constantine är ett väldigt fint hotell. Ligger centralt vid canari street, den stora rakan ner till bargatan. Jag tipsar dig även om att hyra en bil eller skoter, och åka till kefalos, kanonfin strand där!!! Även tigaki är fint.
Hoppas du/ni får roligt!
//Diana

BrittMarie
2009-05-01, 03:52
Tjena är 21 år och ska fara till kos på semester för att sola och festa lite.
Vi ska bo på hotel st costaniante någon som har bott där och vet ifall det är bra?
Undrar även om de är något festande i kos stad i slutet av maj början på juni?
Någon som kan ge prisexempel på vad mat/sprit kostar på resturang där.

///MVH Kongo

St Constantine är nyrenoverat och ni kommer att bo nära allt!

Katharina
2009-05-03, 19:40
Hej! Vi bodde där förra året och det var jättefint, dessutom nära till allt.

Niiiiki
2009-05-08, 19:18
Å Jag och min tjejkompis som är 20 år ska också åka till Kos, vi åker den 9 juni, och ska också bo på St Constantin, Hopppas det är galet najs där??

grekdeg
2009-05-10, 21:16
JA jag hoppas de jag med :)

Niiiiki
2009-06-04, 22:39
JA jag hoppas de jag med :)


när åker du?

Svangiis
2009-07-08, 16:49
Åker ner 14 Augusti till 28 :) Var där förra sommaren också och det var bra tryck !

greeka
2010-05-15, 18:29
Hej!

Jag heter Annelie och bor på Kos. Om du vill kan kan du komma till Apollos beach och fråga efter mej så kan jag berätta lite för dej. Jag har bott här i 20 år och vet ju en del. Kanske kan ge dej några råd.

Min restaurang ligger inte långt ifrån ditt hotell. Bara 5 minuter att gå.

Så kom till resebyrån Apollos strand. De har sina välkomstmöten hos oss.

Ha det så bra
hlsn
Annelie

Hej annelie, jag bara undrar. hur fick du lägenhet på kos och var söker man lägenhet om man vill flytta dit? För jag hade nämligen tänkt göra det men kan inte sätta fingret på var man hittar det hehe.