handdator

Visa fullständig version : Hotell Michalis


lexia
2009-04-16, 08:05
Hej
Jag min mamma (som aldrig varit utomlands) min dotter 12 år vi åker till Kefalonia den 27juni med airtours (har aldrig åkt med dom förut , är dom ok?)vi skulle vilja ha lite tips på stränder , tavernor mm jag har varit i grekland förut men endast olika ställen på Kreta.
Har jag valt rätt med tanke på min mor (63år pigg).
Tack på förhand

bizzzan
2009-04-17, 18:57
Hej Lexia!
Vi har åkt med Airtours för två år sedan och var då väldigt nöjd, fint hotell, Aegan sun på Thassos och åker med dom i år igen till Kefalonia. Vi ska bo på Makris Gialos hotell en vecka tidigare än er och det verkar ju bra vad vi läst här på Kalimera. Så Airtours behöver du nog inte vara bekymrad över.De har också har hög kreditvärdighet, bättre än t.ex. Apollo så du behöver inte oroa dig. Var ska ni bo?

lexia
2009-04-18, 07:18
Hej
Tack för ditt svar
vi ska bo på i Lassi på hotell Michalis ser verkligen fram emot den här resan.

Panakakis
2009-04-19, 11:06
Hej Lexia! Ni har nog valt ett bra läge för ert boende på Kefalonia. Ni har fina bad i närheten och de större baden på gångavståd. Det är också så att ni kommer att bo på norra delen av Lassi och har då närmare till staden Argostoli. Vad det gäller tavernor så finns det en mängd att välja blad så prova på efter tycke och smak. Jag själv har änu inte provat alla trots många år på Kefalonia.
Hälsningar PANAKAKIS

lexia
2009-04-19, 19:08
Jättetackför svar, nu längtar jag ännu mer tills jag ska åka .Har du varit många gånger på Kefalonia Panakakis?
mvh lexia

Panakakis
2009-04-19, 21:03
Hej Lexia! Jag har varit på Kefalonia 16 gånger och i september så blir det en gång till. Jag var där första gången 1992 och träffade en grek och hans fru så jag bor hos dem nu när jag besöker Kefalonia. Jag bor då i Argostoli rätt högt upp så vi har en härlig utsikt över stan och viken + de underbara bergen. Som du förstår är jag och min fru helt enkelt Kefalonia frälsta.
Hälsningar PANAKAKIS

lexia
2009-04-19, 22:42
Tänk om vi oxå blir helt Kefaloniafrälstal låter som det är nåt man lätt kan bli . Tack för´dina svar Panakakis.
mvh Lexia