handdator

Visa fullständig version : Känner någon Kari?


maylouise
2005-09-01, 09:00
Jag söker Kari Eklund; svenska med rötter ifrån Norge.
Senaste adressen jag har till henne är Maniarizi & Arlioti.

Jätteglad för svar!

May-Louise:)

Yvonne L
2006-01-07, 02:31
Hej,

Sist jag var på Korfu, dvs i maj 2005, kolladre jag restaurangen i Korfu Stad där hon jobbade med sin sambo. Den varhelt stängd och igenbommad! Senare

Yvonne L
2006-01-07, 02:37
Hej,

Detta svar kommer kanske lite sent... Sist jag var på Korfu, i maj 2005,
kollade jag restaurangen där Kari jobbade med sin grekiske sambo, men den var helt igenbommad! Hörde sen av en annan svensk bekant att det var slut mellan dem och att hon hade flyttat till London. Synd tycker jag -
hon var jättetrevlig!

Yvonne

PO
2006-01-07, 10:05
Enligt Eniro finns det bara tre stycken (http://privatpersoner.eniro.se/query?stq=0&searchword=Kari+Eklund&searcharea=&what=wphone), ring och chansa!

//PO :)

maylouise
2006-02-13, 13:38
Tack för svaren!
Kari har nog flyttat till London - de som finns i Eniro stämmer inte alls.
Hon kan också ha flyttat tillbaka till sitt hemland Norge..

Varför jag sökte henne?
För att få veta mer om en annan f.d. Spiesguide; Bente Höirup. Bente dog ifjol, vilket jag inte visste. Vi jobbade på Rhodos under åren 83-86.
Vet någon något om Bente och vad som hände; skriv!

Ni är så rara som engagerar er! Tänk så många som läst min efterlysning. Godheten hos alla på denna sidan är översvallande! Det MÄRKS att ni är Greklandsälskare! :O))

Många kramar!
May-Louiseklapp_klap

ankibe
2007-01-20, 20:54
Hej!
Av en ren slump när jag var ut och googlade på Karis namn så hittade jag din fråga. Jag och Kari var klasskamrater under vår grundskoletid.
Jag har precis fått tag på hennes nuvarande adress så det är bara att du hör av dig till mig.
anki.berglund@hotmail.com
Hälsningar Anki

Anne Dreyer
2009-08-10, 20:18
Hej May-Louise, jeg ved ikke hvor Kari er henne, men vi to var sammen på Rhodos i 1986. Vi er mange fra dengang, der er på Facebook. Der har faktisk lige været en Spiesfest, hvor mange af os mødtes - det var skægt! Er du også på Facebook? Jeg kan ikke lige finde dig... Håber du svarer tilbage, det kunne være skægt at hilse på dig igen!

Hej fra Anne Dreyer (tidligere Anne Degn Jensen)

anne
2009-08-10, 21:45
Hei Anne Dreyer.

Jeg kjenner ikke May-Louise,men hvis du trykker på profilen hennes (navnet) så finner du kontakt info.Så kanskje hun har samme mailadresse enda.Du må være innlogget. Lykke til.

Hilsen Anne

maylouise1
2010-06-11, 09:55
Underbara Anne!
Jag har mailat till dig på Facebook då mitt användarnamn här (maylouise) är gammalt...dvs jag minns inte vilken mailadress jag hade när jag registrerade mig...måste vara åldern, är senil! :O)

Vi hörs av där så du får berätta om återträffen hos Spies, den hade jag gärna gått på om jag vetat om den.

Kram
May-Louise_B-anana

maylouise1
2010-06-11, 09:56
Tilläggas ska; jag hittade Kari tack vare denna sidan! Stort tack för allas engagemang!

BADarkness
2010-06-18, 18:07
Fel av mig..Skrev i fel forum :)