handdator

Visa fullständig version : Sköna stolar i Tslivi !


Irene53
2009-04-08, 09:45
Vilken resturang är trevligast och har den godaste maten i Tslivi ? Även sköna stolar. Det är ganska bra att stolarna är skapliga då man kan bli sittade en stund.Vi skojar ibland och tittar på stolarna om de ser sköna ut innan vi bestämmer oss för resturangen.

Cobran
2009-07-31, 19:36
Lite sent svar kanske men....

Popeys är helt klart bäst, kanonservice, bra med barnen (iofs kan vi ju bara säga ngt om den gången vi var där), relativt billigt, riktigt god mat...

Irene53
2009-08-08, 20:50
Bättre sent än aldrig.... Vi får besöka Popeye.Och se vad vi tycker. Vi åker 11/8. Maten är ju halva resan.Tack för svaret.:)

Hellen
2009-08-09, 09:34
Vilken resturang är trevligast och har den godaste maten i Tslivi ? Även sköna stolar. Det är ganska bra att stolarna är skapliga då man kan bli sittade en stund.Vi skojar ibland och tittar på stolarna om de ser sköna ut innan vi bestämmer oss för resturangen.

Vi tittar också på hur stolarna ser ut och väljer bland de tavernor som har traditionella stolar när vi skall äta.
Skall vi bara ta en frappé eller en öl, då får stolarna gärna vara bekväma.

// Helén

Eva L
2009-08-09, 12:23
De traditionella stolarna tittar jag också efter men sköna är de inte. Ibland har jag fått för mig att sköna stolar betyder turistfälla men det är antagligen en fördom.

Eftersom jag vill ha grekisk husmankost och letar efter mindre familjeställen om det är möjligt är stolarna oftast av den traditionella, enkla sorten.

Eva

Stina
2009-08-09, 16:20
Ibland har jag fått för mig att sköna stolar betyder turistfälla men det är antagligen en fördom.


Eva

Så tänker jag också..Ang_elx

//Stina