handdator

Visa fullständig version : Nastan Grekland!


Lissi
2009-04-07, 20:36
Hej fran Cypern....

Charter ...Lika med forseningar!

Framkomna mitt i natten till Larnaca. Inkvarterade pa hotell helt OK men med rum rakt under poolen pa taket.... lika med ett troskverk pa rummet ljudmassigt. Inte en blund pa natten. Vi fick byta rum utan diskussion och har haft en underbar sommardag i Larnaca. Nu sittar vi pa en kvarterskrog, helt underbar, superbra mat, har atit nonstop, det mesta pa husets bekostnad, inkl internet.... Det har siana fordelar att vara forsta charterveckan!...Nu ska vi ha hyrbil 5 dagar och aka runt pa on....
Kanske kommer en rapport till...annars Kal'o Pasqua!!!

Lissi o cbriss

nilam
2009-04-07, 20:50
Glöm inte bada vid Afrodites klippa...då blir du 10 år yngre:DPoolen på taket...bor du på Kition? Där bodde jag 1980...:)
Ha en fortsatt trevlig resa!

Malin

Patricuz
2009-04-07, 20:56
Ha en jättebra semester! Låter underbart!:)
hälsn P

Riitta
2009-04-07, 21:08
Ha det fortsätt bra på Cypern:)Det är härligt och åka runt på ön. Pafos kommer jag ihåg, att jag tyckte om:rolleyes: Bodde i Limassol och så hyrde vi bil och körde runt en del:)

Riittabye_bye

Lissi
2009-04-11, 19:17
Hej igen och glad pask!
Nu har vi varit 5 dagar och haft det harligt..sol, bad vid Cap Greco . Akt runt i 3 dagar och haft fina uppleverlser i blandat vader, men mest sol. Igar en hagelskur.....aven moln o regn...Gudomligt vackert ute p[ landet men alldeles for anpassat och utbyggt i var smak ... Nu star mezen pa bordet sa hej sa lange...I morgon vantar Trodosbergen!
Lissi