handdator

Visa fullständig version : Thymis Home eller Hotell Rea


Dontan
2009-03-30, 10:04
Vi är en familj med 2 tonåringar som har bokat flygstolar i början på Juni...
nu till det angenäma problemet att hitta det optimala boendet
någon som har bott på REA eller Thymis Home som kan beskriva hur det är?
Båda ser ju helt underbara ut på nätet, dock verkar Thymis inte ha familjerum, eller?
:confused:

jeabys
2009-03-31, 13:53
Jag skulle välja Thymis home då det ligger väldigt centralt. Jag tycker att Rea ligger för långt bort från allt utom Megali Ammos. Från stan har ni lätt att ta badbåtar, åka på utflykter etc. Tonåringarna kan nog tycka att promenaden in till stan är jobbig :)

Dontan
2009-04-01, 10:17
Tack för ditt tips!klapp_klap det är klart 800 meter är aslångt när man är en trött tonåring...snyft_drop
Du har inget annat förslag som oxå ligger relativt centralt o som gärna får ha en liten pool. Thymis Home verkar rätt dyrt :rolleyes:
har du bott där?

Hestia
2009-04-01, 12:21
Apollo har två trestjärniga hotell centralt, hotell Alkyon som ligger vid nya hamnen, 1,5 km till stranden och hotell Poseidon vid Megali Ammos, 300 m in till stan, bägge med pool. Har själv inte bott på något av hotellen, men kanske det kan vara något för er? /Hälsningar Hestia:).

jeabys
2009-04-02, 08:50
Jag skulle i så fall välja Alkyon. Det ligger i stan, trevligt att promenera längs hamnen in till Papadiamtis (huvudgatan) och gamla hamnen. Alla diskotek ligger nära Alkyon, nattlivet är vilt på den gatan, så ljudinivån kan vara hög. Men det finns ju hörselproppar :)