handdator

Visa fullständig version : Meretes resebrev


Elisabet
2005-08-30, 13:09
...har jag inte hunnit läsa ordentligt ännu, men ögnade igenom det och det ser väldigt intressant ut!

Måste bara säga att ni dessutom hade RÄTT om världens roligaste hemsida! Den är ju FENOMENAAAL flabb_flab

epiros
2005-08-30, 18:13
resebrevet kan bara sammanfattas med ett ord : GREIT

Härliga bilder. Pelikanerna gladde mig speciellt:) . Krespasjöarna lär vara ett av de sista områdena i europa där de Dalmatiska pelikanerna häckar, finns bara ett tusental exemplar kvar:( i hela världen, har jag läst i en turistguide. Mysiga fåglar, pelikanerna.

bye_bye Tommy

Admirala
2005-09-01, 08:23
Tusen takk begge to!
Håper jeg kan inspirere noen til å reise en tur rundt i Makedonia, det er virkelig vakkert der, og så mange opplevelser man vil få...
De greske øyene har mye å fare med, men fastlandet er jo bare
fantastisk! klapp_klap

Klem,
Merete

epiros
2005-09-02, 17:39
Tusen takk begge to!
Håper jeg kan inspirere noen til å reise en tur rundt i Makedonia, det er virkelig vakkert der, og så mange opplevelser man vil få...
De greske øyene har mye å fare med, men fastlandet er jo bare
fantastisk! klapp_klap

Klem,
Merete


Tusen tack själva för ett inspirerande rese-brev, om det blir Makedonien eller ikke nästa sommar för min del är lite tidigt och synd att säja redan nu. Men det ligger ju på fastlandet:) Och det kommer jag definivt att besöka.... Peloponnessos lockar också;)

bye_bye Tommy

dimitris
2005-09-02, 22:00
Tusen takk begge to!
Håper jeg kan inspirere noen til å reise en tur rundt i Makedonia, det er virkelig vakkert der, og så mange opplevelser man vil få...
De greske øyene har mye å fare med, men fastlandet er jo bare
fantastisk! klapp_klap

Klem,
Merete

Hej Merete!!!!!
Hur kan man läsa din resebrev? :rolleyes:

dimitris
Athens

xristina
2005-09-02, 22:03
Hur kan man läsa din resebrev? :rolleyes:

Du finner det under Läsarhörna/Resebrev :)

dimitris
2005-09-02, 22:19
Du finner det under Läsarhörna/Resebrev :)

Tack så mycket xristina!klapp_klap

dimitris