handdator

Visa fullständig version : Flygbiljett till saloniki


lindaint
2009-03-26, 08:42
Hej någon som vet någon bra sida med BILLIGA biljetter till saloniki? Tänkte åka nu till påsk den 17-27 April. Har sökt på pricerunner, prisjakt, allaflygbiljetter, sterling,malev och sas....kanske finns det någon supersajt som jag missat? Blir det billigare ju längre jag väntar med att boka?billigat hittils är prisjakt med 4667 kr för två biljetter men det är rätt dåliga tider då...Tacksam för hjälp! Mvh Linda I

eija
2009-03-26, 09:31
Hej!
Du har säkert tittat också på destination sidor. Jag vågar inte ge deras link, då jag inte vet om det är tillåtet här!

Det kan vara svårt att hitta BILLIGA resor just på påsktiden när alla greker reser också till Grekland, tror jag. Men lycka till med ditt försök och TREVLIG RESA! Det är alltid en fin upplevelse att vara i Grekland under påsken!
mvh/eija

Zanét
2009-03-26, 11:18
Hej,

Kolla med Swiss. Kan nog bli svårt att hitta billiga priser runt den grekiska påsken. När vi har åkt med Swiss från Kastrup till Thessaloniki inkl en mellanlandning, har avgången varit vid 20-tiden och ankomst till Saloniki vid 02-tiden. Inga supertider alltså, men vi har hittat bra priser :)

//Zanét bye_bye

Lilithsdotter
2009-03-26, 13:35
Mel travel är en liten resebyrå här i Thessaloniki. Dom brukar fixa charterresor Stockholm och Göteborg-Thessaloniki över sommar och jul. Dom kanske har resor även kring påsk. www.meltravel.gr

yvonne
2009-03-26, 20:43
Kolla med Austrian, jag åkte till Stockholm från Thessaloniki via Wien för 190 euro och åker tillbaka samma väg för 160 euro. Austrian har daglig rutt till Wien med vidare flyg till Arlanda.

Yvonne

lindaint
2009-03-27, 08:16
Hej allihop! Tack så jättemycket för alla tips! Sitter och kollar varje dag nu på biljetter:-))

annakaterina
2009-09-22, 11:12
Blueair flyger från London, bra pris!