handdator

Visa fullständig version : Restresor grekland?


isabull
2009-03-15, 18:13
Hej!

Någon som vet om det brukar finnas restresor till andra ställen i grekland än Kreta? Tänker mig tex Kefalonia eller Zakynthos m.m
TAcksam för svar.

Mvh Isabelle

Katta
2009-03-15, 18:33
Hej!

Någon som vet om det brukar finnas restresor till andra ställen i grekland än Kreta? Tänker mig tex Kefalonia eller Zakynthos m.m
TAcksam för svar.

Mvh Isabelle

Det brukar finnas restresor till de flesta utav charter destinationerna.
Så vanligtvis till både Kefalonia och Zakyntos! :)

/Katta

Soffipropp
2009-07-08, 16:38
Hej!
Jag är också otroligt sugen på Zakynthos eller Kefalonia. Jag har inte hittat någon restresa dit än. Och när jag kollar flyg på internet..så kostar de 20 000!!! :eek: Hur brukar folk ta sig dit egentligen?
Någon som brukar vara där??

MVH
Sofia

Stridis
2009-07-08, 16:47
Kan köpa flygstol hos Apollo tex 14/7 från köpenhamn för 4300:-

Nicka
2009-07-08, 16:51
Hej!
Jag vet ju inte när du vill åka men Apollo,Ving och Airtours brukar ha restresor till Kefalonia och Zakinthos. De har bara flygbiljetter om man vill ordna boendet själv. På Airtours kan du gå in på "boka resa" och välja bara flyg och den destination du vill till. Du får då upp flera alternativ med prisuppgifter. Kolla även deras "sista minuten". Hoppas du hittar något som passar dig.
nicka- som bokade flyg till Kefalonia igår!bye_bye

lillablomma
2009-07-09, 18:36
Det går restresor till Kefalonia med Airtours med jag kan inte rekomendera det. Vi hamnade i Lourdas ca 2 mil från Lassi. Det var 2 km till stranden i brant backe. Byn var väldigt liten och söker man något mer hålligång eller nära till stranden tycker jag man ska boka. Hyr man bil är det ett ok resmål då det är lätt att ta sig runt. Det var lite läskigt att köra i början men man vande sig.