Visa fullständig version : Stefan Village, Agia Marina
Vi har precis bokat en sommarsemester till Stefan Village, Agia Marina (första resan till Kreta).
Någon som har bott där?
Hur är frukosten? Är den värd att köpa till?
Stämmer det att TV inte finns på rummen? Låter kanske konstigt med TV på semester men det kan vara skönt för barnen att pausa en stund mitt på dagen.
Funderar också på safety boxen, hur stor är den? Får en laptop plats (ifall man släpar med den om TV inte finns)?
annelie1
2009-03-08, 20:13
Hej!:)Vi har faktiskt bott på Stefan village 2 ggr, men det var några år sedan. Det stämmer att det inte finns tv på rummen. Vi åt egen frukost på rummet, jag tycker det är så mysigt att gå och köpa färskt bröd på morgonen. Nej jag tror inte att du får in någon lapop i safetyboxen men det var som sagt några år sedan vi bodde där och jag kan minnas fel. Vi har bott på många olika hotell sedan dess. Jag tror att ni kommer att få en jättebra resa!:) Vi trivdes jättebra på Stefan village. Själva åker vi dit för nionde gången i juli och ska bo på Margarita beach resort.
Nettan68
2009-03-22, 09:55
Hej!
Vi bodde på Stefan Village förra sommaren och vi hade en platt-tv på rummet, så det tror jag är standard.
Vi hade frukost och det var en buffé med youghurt med olika flingor och honung att välja till, olika bröd, äggröror, bacon och croissanter + gott kaffe! Den var alldeles utmärkt.
Vi åker tillbaka till Stefan Village i år också dock utan bokad frukost för att vara lite friare (men kommer troligen köpa till det några dagar).
Vi använde inte Safety boxen, den var inte jättestor kanske 30x30 cm...
Personalen är underbar och hur trevliga som helst och området är ett paradis för både vuxna och barn!
/Nettan
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.