handdator

Visa fullständig version : Bokat!!

semlan
2009-03-06, 12:23
Tjoho!

då var det bokat, sommarens lilla greklandsresa:). 18-29 juni, underbart
1752 kr per person t/r, inte illa tycker jag. Iofs lite tokig flygtid på hemresan, från aten 06,35 på morgonen. Gjorde samma avresa för 2 år sedan och lovade då mig själv att aldrig mera göra om det, men men. Tog då nattfärjan från paros, svårt att sova på färjan då det var jätteont om plats, sen kom vi till flygplatsen hundra timmar innan avgång. Ungarna sov på golvet på flygplatsen, själv hade jag svårt att somna. Man var lagom trött när man kom till arlanda och skulle sätta sig i bilen.
Men vad gör man inte för att komma iväg. nu skall jag försöka förtränga hemresan och bara njuta av planeringen inför årtes resa:)

Lissi
2009-03-06, 12:30
Lycka till med planeringen! Hemresan kanske blir smidigare denna gång med andra båtavgångstider...

Lissi

Marco
2009-03-06, 17:37
Helt ok pris alltså. Vilka har du bokat hos? Nyfiken eftersom jag ännu inte bokat något flyg för sommarens resa.

/Marco

litentuva
2009-03-06, 17:45
Tjoho!

1752 kr per person t/r, inte illa tycker jag. Iofs lite tokig flygtid på hemresan, från aten 06,35 på morgonen. Gjorde samma avresa för 2 år sedan och lovade då mig själv att aldrig mera göra om det, men men.

Så tänker vi varje år men sen står man där ändå med en billig resa och vips är alla besvär glömda. I år blev jag förvånad över våra restider (flyg till Kreta 06.30, hem 12.00) men jag ropar inte hej än. Allt kan ju ändras...

Trevlig resabye_bye

inha
2009-03-07, 16:59
1752 kr per person t/r.

Vad kul att ni har bokat resa! Billig verkar den ju vara! :) Då jag själv är ute efter billiga resor är jag ju klart nyfiken på vart du har hittat eran resan?

H:Carina

semlan
2009-03-07, 17:49
Hej på er!
Årets resa bokades på allaflygbiljetter.se, gjorde det förra året oxå tror jag bestämt. Tycker att det är en bra sida då man får upp så många olika alternativ.

inha
2009-03-08, 17:27
Hej på er!
Årets resa bokades på allaflygbiljetter.se, gjorde det förra året oxå tror jag bestämt. Tycker att det är en bra sida då man får upp så många olika alternativ.

Tack för sajttipset! Jag ska absolut gå in och kika efter en billig resa till härliga grekland!

H:Carina
bye_bye