handdator

Visa fullständig version : Sökes: Bra bild från Apella


Malena
2005-08-28, 07:32
Hej igen :)

Jag undrar om någon har en bra bild från Apella som jag kan få låna och lägga ut i min blog?

Vänliga hälsn
Malena

Elisabet
2005-08-28, 10:48
Jag undrar om någon har en bra bild från Apella som jag kan få låna och lägga ut i min blog?Jag har några bilder från Apella som är tagna mot stranden från båt. Båten vi åkte med gick nämligen inte iland där utan vi simmade in till stranden och då lämnade jag kameran ombord :)
Jag tycker inte att bilderna är särskilt bra eftersom det ju är ganska stort avstånd och det framgår inte riktigt hur vackert det är där. Men om du vill så väljer jag ut den bästa bilden och skickar till dig.

Malena
2005-08-28, 11:24
Jag har några bilder från Apella som är tagna mot stranden från båt. Båten vi åkte med gick nämligen inte iland där utan vi simmade in till stranden och då lämnade jag kameran ombord :)
Jag tycker inte att bilderna är särskilt bra eftersom det ju är ganska stort avstånd och det framgår inte riktigt hur vackert det är där. Men om du vill så väljer jag ut den bästa bilden och skickar till dig.

Jag har fått en bild av Janne men tar gärna en av dig också :)

Elisabet
2005-08-28, 12:19
Jannes bilder från Apella är mycket bättre än mina. Han var ju ovanför stranden och det är där man får bildvinkeln som visar hur fint det är. Men jag skickar en bild i alla fall då, på din vanliga mejladress, så kan du ju göra vad du vill med den.