handdator

Visa fullständig version : BOSTED I KOS ?? Håper på hjelp..


Ia
2009-02-14, 21:52
Hei, nå hjelper jeg min datter og hennes to venniner som skal nedover til sommeren... Håper noen kan hjelpe meg/dem :)

De trenger et rimelig sted og bo men ønsker seg helst pool, helst en leilighet eller studio og med aircondition.

De har 6 kamerater som skal nedover og bo på Oscar, dette ligger like ved bargaten..., disse jentene ønsker og bo mellom Oscar begynnelsen av Lambistranden.

jeg har bodd med min datter og sønn på Imperial og for meg og oss den gang var det perfekt, men min datter synes det ligger litt for langt unna Oscar.

Har noen noen forslag på tilsvarende, litt nærmere sentrum som ikke et charterbolag har enerett på??

taknemlig for tips. (Har tittet på St. Constantin, men altfor dyrt)

Disse jentene er ute etter fest og morro så om det er et hotel med mye ungdom så gjør ikke det noe.

Takk på forhånd ;)

Ia ( som må reise alene i sommer..:( )

strand cafeet
2009-02-18, 11:02
Hej! Har du tittat på hotell Astron som ligger bra till i hamnen. väldigt centralt och nära till stranden. Apollo har haft det hotellet förut ialla fall.

Eller Paritza som ligger på Kanari street.
De har målat om mm. under vintern.


m v h
Annelie Stoltz, Strand Cafeet, Kos

BrittMarie
2009-02-19, 17:21
Michele, granne med St Constantine?

Personligen tycker jag inte att Imperial är långt bort... Liten stad. Det är ju inte så många hotell i centrum som har pool.

Andra förslag: Anastasia, Angela?

BrittMarie