handdator

Visa fullständig version : Hurra for Sverige!


Laila I
2005-08-25, 23:51
Jeg må bare sende en stor takk til Vings Stockholms-buss som forlot Parga 20 min etter Oslo-bussen den 18.
For ved Kina-restauranten i Parga stod våre kofferter igjen... Ang_elx Men noen skjønte hva som hadde skjedd og tok de med til Preveza flabb_flab Gjett om vi ble glade, som kunne ta det sure badetøyet med hjem. klapp_klapklapp_klapklapp_klap

(og ikke spør hvorfor de stod igjen, det er en lang historie :o)

Laila

Mikke
2005-08-26, 00:46
......som nation takkar vi vördsamt och lover at ikke spöre hvarföre....:D
Mikke
(KfK)

Ingrid
2005-08-26, 09:13
Jeg skal ikke spørre hvorfor, jeg heller ;) ....men vil bare si at da jeg var der i juni hadde vi, takket være noen svensker, en kanonbra utflukt, og ble oxo vist mange fine plasser i Parga, tavernaer, ouzeriar etc. Så jeg henger meg på takkekoret.....klapp_klap klapp_klap

Elisabet
2005-08-26, 09:51
og ikke spør hvorfor de stod igjen, det er en lang historie :oJAG VILL HÖRA DEN!!!!!! flabb_flab

epiros
2005-08-26, 11:55
....men vil bare si at da jeg var der i juni hadde vi, takket være noen svensker, en kanonbra utflukt, og ble oxo vist mange fine plasser i Parga, tavernaer, ouzeriar etc. Så jeg henger meg på takkekoret.....klapp_klap klapp_klap

O då jag var i Parga i juni förhöjdes vistelsen mykke bl.a takk vare noen norskers närvaro;) Takkandet är ömsesidigtklapp_klap klapp_klap

bye_bye Tommy