handdator

Visa fullständig version : så var det bokat!

pianilss
2009-02-05, 18:11
Underbart! Nu ska man bara lista ut vart man ska ta vägenflabb_flab! Bokat från Gbg till Aten och landar redan vid 12 tiden! Med Lufthansa så det känns förhållandevis tryggt. Nu kan man börja leta vilka öar som skall besökas.....ett angenämt nöje!
_B-anana_B-anana_B-anana_B-anana_B-anana_B-anana_B-anana_B-anana_B-anana_B-anana

Siri A
2009-02-05, 18:29
Grattis till bokningen! Ett angenämt nöja att leta öar som du säger.
Vi bokar imorgon då vi fått en sjukling här hemma friskförklarad... :D;)

Ewa
2009-02-06, 18:53
Härligt, vad vore livet utan ett bokningsbevis på kylskåpsdörren. Frågan är hur länge ni ska vara borta, hur långt ni kan ta er i ö-världen utan att stressa. Ett tips är att ta inrikesflyget åter till Aten, det gjorde jag, eftersom min sista ö i luffen var Leros.

pianilss
2009-02-16, 13:19
Härligt, vad vore livet utan ett bokningsbevis på kylskåpsdörren. Frågan är hur länge ni ska vara borta, hur långt ni kan ta er i ö-världen utan att stressa. Ett tips är att ta inrikesflyget åter till Aten, det gjorde jag, eftersom min sista ö i luffen var Leros.

Vi har flugit inrikes från Milos några ggr, har många lätt sjösjuka i familjen och det har fungerat toppenbra! Så kanske det blir så i år? Får se hur det funkar med båtar först!