handdator

Visa fullständig version : Bildspel på Youtube


Annki
2009-01-25, 18:03
Nu har jag tillbringat den senaste timmen på resa runt i Grekland och njutit av massor av vackra bilder och vyer, somliga kända, andra nya.
Jag hittade en sida på Youtube med hela 69 bildspel från både öar och fastland, kanske inte den bästa kvalitet, men ändå väl värd att tipsa om.
http://se.youtube.com/profile?user=xrhstos1954&view=videos

Ann-Kristin bye_bye

Birgitta63
2009-01-25, 19:27
Men Skopelos då var ej medsnyft_drop.
Aja har hittat fina sidor med ön. Så klart att alla kan ju ej få plats , bara skojar:).
Var ska du resa i sommar ?
Tack för titten.:)
Birgitta 63

yeasou
2009-01-25, 19:58
Annki! Nu har jag också varit i Grekland en timme! Usch vad sugen jag blir på sol och blått hav!
Tack för tipset!
Yeasou_B-anana

Lissi
2009-01-25, 20:55
OJ, så har man varit på Evia, Tilos, Skyros och Nisyros....:D
Nisyros blev jag ruskigt nyfiken på!!
Den sidan kommer jag att göra flera resor på helt klart...TACK ANNKI!

Lissi

Riitta
2009-01-25, 22:07
Och jag har varit på Karpathos:eek::D

Riittabye_bye

Annki
2009-01-25, 22:27
Och jag har varit på Karpathos
Jag var nyss på Kalymnos och då tänkte jag på dig Riitta!

Ann-Kristin bye_bye

Janérik
2009-01-25, 22:39
Säkert många fina bilder men jag kan för mitt liv inte förstå varför man väljer att lägga upp bildspel på Youtube. Lägger man bilderna på t.ex. Picasaweb (google) så får man bläddra bland bilderna i sin egen takt och studera de bilder man vill titta mera nogrannt så länge man vill, på Youtube går det inte ens att på ett enkelt sätt gå tillbaka till förra bilden om man missade något.

Mvh Janérik

Riitta
2009-01-26, 15:08
Nu hittade jag Kalymnos också:)Vill dit nusnyft_drop Monica,jag tar första bästa plan;):D
Skall försöka få barnbarnet till och lära mig hur man gör bildspel:rolleyes:
Utan och vara skrytsam, så skulle jag nog få ihop minst lika bra bildspel därifrån:o:)

Riittabye_bye