handdator

Visa fullständig version : klappat o klart


litentuva
2009-01-15, 14:45
Då var resan och boende bokat, blir kära gamla Olgas pension i år också, 4 veckor!! Nu börjar nedräkning på allvar, Yippey!:D

Marianne
2009-01-15, 15:20
FYRA veckor! Förstår att du gläder dig!:)

KK
2009-01-16, 11:13
Då var resan och boende bokat, blir kära gamla Olgas pension i år också, 4 veckor!! Nu börjar nedräkning på allvar, Yippey!:D
Kan verkligen förstå att du längtar. Jag längtar nog till min enda vecka. Blev nyfiken på var Olgas pension ligger. MVH KK

litentuva
2009-01-16, 11:30
Kan verkligen förstå att du längtar. Jag längtar nog till min enda vecka. Blev nyfiken på var Olgas pension ligger. MVH KK

I Rethymnos gamla stadsdel, Souliou 54.Finns hemsida! Kretas mysigaste pang!:)

litentuva
2009-02-09, 18:47
Och så var bilen bokad också, hela semstern vilken lyx! Nu känns det lite närmare när fler bitar faller på plats, ja och så kom två Kalimeralinnen neddimpandes i brevlådan, great!:D

Stinab
2009-02-10, 10:22
Allt låter helt underbart!
Önskar att jag hade en sådan drömresa framför mig...;)

Hälsningar
Stinab

Åsa
2009-02-14, 13:29
Hallå där !! Täkte hjälpa min syrra som letar boende i Rehymnon, jag har sökt på "souliou54 men ingen träff:confused: skulle du kunna skicka hela adressen så jag kan skicka vidare :) tack på förhand och jag önskar dig en härlig,härlig semester bye_bye I Rethrligymnos gamla stadsdel, Souliou 54.Finns hemsida! Kretas mysigaste pang!:)

litentuva
2009-02-14, 16:09
Hallå där !! Täkte hjälpa min syrra som letar boende i Rehymnon, jag har sökt på "souliou54 men ingen träff:confused: skulle du kunna skicka hela adressen så jag kan skicka vidare :) tack på förhand och jag önskar dig en härlig,härlig semester bye_bye


Har mailat info till dig, kolla inboxen!