handdator

Visa fullständig version : Nedräknare kopplat till kalender?


Marie & Thore Marmin
2009-01-10, 19:37
_B-anana_B-anana Skulle vilja, om det finns tekniska möjligheter att länka nedräknaren till kalendern som finns för oss medlemmar, att se liksom vi kan se resdag och födelsedag. är det någon som förstår???bye_byebye_byebye_byebye_bye
Marie och Thore

Janérik
2009-01-10, 23:17
Just runt nedräknarna skulle det väl finnas en hel del utvecklingsarbete.
Jag saknar till exempel att kunna sortera mera noggrant på avresedatum och ankomstflygplats, helt enkelt enklare kunna hitta någon som ska till samma ställe. Sedan just som jag förstår ovanstående inlägg att se i kalendern när någon ska åka men då tycker jag i stället det skulle komma upp då någon har typ en vecka kvar för att man skulle kunna ta kontakt då också om man ska till samma orter som man ska själv. Inte så att jag saknar folk att umgås med men det vore väl kul att hitta någon att surra lite Kalimeraskvaller med också.

Mvh Janérik

Titti
2009-01-11, 09:15
Jättebra Janérik! Just i de banorna har även jag tänkt! Jag tittar också då och då efter, om någon ska åka till samma plats som jag vid samma tid. Men det är lite pyssel att hålla på och klicka fram och tillbaka.

Kalimera
2009-01-12, 15:33
Just runt nedräknarna skulle det väl finnas en hel del utvecklingsarbete. Mvh JanérikVisst finns det mycket att göra när det gäller nedräknarna, tyvärr är det inget jag kan göra nu, men kanske till hösten när jag får mer tid. Att koppla dem till kalendern tror jag dock inte går. Tyvärr.