handdator

Visa fullständig version : boende med kort varsel?

yuzu
2005-08-23, 22:26
Hej! Ni som har rest runt i Grekland, har det funkat smidigt för er att få tag i boende? När man är kringresande kan man ju inte gärna boka alla hotell/hostels i förväg, utan försöker hitta något väl på plats.

Jag ger mig iväg på tågluff i bl.a Grekland (där det förstås blir en hel del bussluff och båtluff också eftersom tågnätet inte är så stort) om bara några dagar nu! :)

Elisabet
2005-08-24, 00:12
Hej! Ni som har rest runt i Grekland, har det funkat smidigt för er att få tag i boende? När man är kringresande kan man ju inte gärna boka alla hotell/hostels i förväg, utan försöker hitta något väl på plats.

Jag ger mig iväg på tågluff i bl.a Grekland (där det förstås blir en hel del bussluff och båtluff också eftersom tågnätet inte är så stort) om bara några dagar nu! :)Det beror lite på var och när man reser, men ofta är det väldigt lätt att hitta boende på plats. I augusti och början av september är det ju fortfaraden högsäsong och på populära turistorter kan man nog inte räkna med att kunna välja och vraka mellan boendealternativen.