handdator

Visa fullständig version : Nedräknare


elca
2009-01-08, 19:00
Såg att de fanns nedräknare,,en kul grej,,men såg ej om den kostade,har köpt Karpathos e-guide,,har man den som skrivbord på datorn eller?

theresa
2009-01-08, 19:25
Hejsan! Nedräknaren kostar inget och den är kul att ha...jag kollade min nästan varje dag:o sjukt jag vet:eek:Jag började på över 100 dagar..tänk vad lycklig jag var när den stod på 1 dag...vilken känsla.

Man kan ha den som skrivbord om man vill,det väljer du själv. Jag hade det.

bye_bye

Hellen
2009-01-08, 20:12
Såg att de fanns nedräknare,,en kul grej,,men såg ej om den kostade,har köpt Karpathos e-guide,,har man den som skrivbord på datorn eller?

Du kanske redan har sett det, om inte, titta i Läsarhörna och sedan Till Grekland, där ser du hur de olika nedräknarna ser ut.
// Helén

elca
2009-01-11, 16:41
Hejsan! Nedräknaren kostar inget och den är kul att ha...jag kollade min nästan varje dag:o sjukt jag vet:eek:Jag började på över 100 dagar..tänk vad lycklig jag var när den stod på 1 dag...vilken känsla.

Man kan ha den som skrivbord om man vill,det väljer du själv. Jag hade det.

bye_bye
Ja det känns långt borta då man ser hur många dagar det är till resan,,men förstår känslan när det står en dag.
Men jag vet ej hur man gör sidan till skrivbord på datorn,,,,för det är ju kul att ha den uppe jämt,,,,,(nästan)

Kalimera
2009-01-12, 15:31
Men jag vet ej hur man gör sidan till skrivbord på datorn,,,,för det är ju kul att ha den uppe jämt,,,,,(nästan)Det går inte att ha den som bakgrund på datorn, men du kan ha den som startsida i din webbläsare. Alltid något. :)

Zappa
2009-01-12, 16:04
Det går inte att ha den som bakgrund på datorn, men du kan ha den som startsida i din webbläsare. Alltid något. :)

Jodå, det går! Men det är lite "crappy" ;) eftersom man i princip inte kan göra något med skrivbordet efteråt (som att skapa nya filer eller kataloger mm) eftersom så fort man högerklickar på skrivbordet får fram en käck popup som säger "Nu är det inte långt kvar".

Hade du tagit bort den hade det varit riktigt trevligt att ha den som skrivbord!

bye_bye Sven