handdator

Visa fullständig version : Nu är jag på gång igen...


Hjalta99
2009-01-03, 14:19
Jaha, så blev det så då! En vecka är bokad den 19 maj till Paradiset! En vecka är bättre än ingenting så... Att åka i höst är inget alternativ eftersom det verkar som om resorna slutar redan 30 september. Nu har jag nånting att se fram emot när "oxveckorna" börjar... flabb_flab

/Eva

Riitta
2009-01-03, 17:54
Grattis:) Det är ju inte så långt till Maj så väntan blir inte så jobbig som förra året;)

Riittabye_bye

Hjalta99
2009-01-03, 18:25
Grattis:) Det är ju inte så långt till Maj så väntan blir inte så jobbig som förra året;)

Riittabye_bye


Tack, Riitta!
Det var långväntat i fjol! Dessvärre blir det nog jobbigt att inte få åka i höst men det kan kanske lösa sig ändå... man vet aldrig. Hoppas att jag kan "lura" med min man en vecka, men då blir det nog Kreta eller nåt och det går väl bra det med.

/Eva

Astri
2009-01-05, 16:08
Da har du noe å glede deg til!
Vi skal ned i april og teller dagene...........
Astribye_bye

Hjalta99
2009-01-10, 22:32
Da har du noe å glede deg til!
Vi skal ned i april og teller dagene...........
Astribye_bye

Visst är det gott att vänta...! Det är nåt speciellt med att räkna dagarna, fundera på packning, "vara på väg"... och snart, snart är vi där!

/Eva

Hjalta99
2009-02-19, 21:31
Jaha, så blev det så då! En vecka är bokad den 19 maj till Paradiset! En vecka är bättre än ingenting så...
/Eva


88 dagar kvar! Har beställt tågbiljetter idag till ett bra pris - 160 kr/pers från Sundsvall till Arlanda. Ett mycket bra pris tycker jag. Det är tur att man har möjlighet att komma över billiga tågbiljetter... Nu ska vi bara hem också och har jag tur så blir det ett lika bra pris hem...

/Eva