handdator

Visa fullständig version : lägenheter vid Golden beach, tips?


Hella(s)
2008-12-31, 13:51
Funderar starkt på att åka till thassos i början av juni i år. Det verkar vara en ö i min smak och vi vill gärna bo nära den fina stranden golden beach. Nu gäller det bara att hitta ett bra lägenhetshotell för billig penning.

Jag har tittat på Emerald (airtours), seaview och Ilion studios (apollo). Någon som har erfarenhet av dessa hotell eller som har erfarenhet av andra bra/dåliga lägenhetshotell i skala potamias/panagia? Som jag har förstått är potamias att föredra pga lite större utbud vad gäller tavernor, men Emerald verkar å andra sidan vara ett väldigt prisvärt och fint hotell jämfört med de andra två.

Visst är det bara airtours och apollo som åker till thassos numera?

/Helena

mia65mia
2009-01-02, 15:46
Ving har också Thassos på sitt program :)

Hella(s)
2009-01-02, 23:52
Ving har också Thassos på sitt program :)

Ja det hade de ju! :) Måsta ha missat det när jag kollade förut. De hade dock inte potamias i sitt program...

JoLo
2009-01-04, 19:36
Ving har Thassos från Köpenhamn endast.Mvh / JoLo

Hella(s)
2009-01-26, 21:36
Då var det bokat! En vecka på Thassos i Juni. Vi åker med Airtours och ska bo på Nina i Skala Potamias. Jag hoppas att vi har gjort ett bra val, men det är ju Grekland och det gör mig sällan besviken.

...och så en liten påminnelse till alla som är på gång att boka resa: Glöm inte att ni har utökat reseskydd och avbeställningsskydd om resan betalas med Visa eller MasterCard. Inte alltid det ger så mycker mer att betala för resebolagens egna utökade försäkringar alltså. Det kanske alla visste utom jag, men men... skadar ju inte att påminna.