handdator

Visa fullständig version : Resa nästa år?


Katharina
2008-12-29, 18:13
Någon mer än vi som har bokat nästa Kos-resa redan? Vi bokade faktiskt för ett bra tag sedan flabb_flab och reser ner i augusti igen.
_B-anana

Hjalta99
2008-12-29, 19:18
Någon mer än vi som har bokat nästa Kos-resa redan? Vi bokade faktiskt för ett bra tag sedan flabb_flab och reser ner i augusti igen.
_B-anana


Jag var inne idag på Apollos sida för att kolla avgångar och priser i mitten/slutet av september men fick inte fram något så jag är lite besviken. Men den som väntar på nåt gott kan aldrig vänta för länge så jag ger inte upp ännu... Det kommer väl framöver. Jag stannar i och för sig inte på Kos utan fortsätter till Paradiset Kalymnos...

/Eva

Kosjan
2008-12-31, 08:21
Någon mer än vi som har bokat nästa Kos-resa redan? Vi bokade faktiskt för ett bra tag sedan flabb_flab och reser ner i augusti igen.
_B-anana
Ja hej på dig Katharina. Vi Kosjan med fru Anne och vän Lennart har beställt från Kastrup den 21/8 då det var dom sista resorna på 3 veckor som fans då vi beställde den 15/11. Dom slutar att gå till kos 4 veckor tidigare i år och det är ju synd för vi har alltid åkt ner i slutet av september men vad gör man om man vill dit ner och träffa alla som man känner där. Vi får i år göra detta men kanske till ett annat år se över flera andra alternativ. Men i år är det denna vägen som gäller.
Ha ett bra år och kanske så ses vi där nere.
Många hälsningar från Kosjan,Anne och Lennart

aris4
2009-01-02, 10:42
:) Hej på er allihop!!
GOD FORTSÄTTNING PÅ NYA ÅRET!!!!

Har inte skrivit mycket alls på sistone men har fullt upp med utbildning och nya jobbet. Det känns att det är något som saknas så tänkte att nu måste jag kolla lite på forumet.

Vad skönt det är att se att andra har samma planer som mig:p:D;) att åka till Kos förstås.
Vet dock inte när jag kommer iväg men det blir väl till hösten igen eftersom jag måste jobba hela sommaren. Kanske jag kan göra en liten avstickare efter kursen i början av juni.
Fastän då är det bättre att åka 3v senare och sammanlagt.:rolleyes::cool:. Då blir det förmodlingen i september. Jag är ju inte bunden att åka just Apollo även om det funkar bra för mig med. Man får väl pussla lite som vanligt.
Har ju bara mig själv att tänka på så jag kan ta en liten omväg.


Längtar redan nu men men vad göra??
Sannabye_bye

Katharina
2009-01-02, 18:19
Hej på er! Vad kul att det börjar röra på sig här inne. Jag sa faktiskt till min man igår att i år ska vi åka till Kos. Härlig känsla. Dagen innan var det ju nästa år. :)

Till Kosjan: vi hinner tyvärr resa hem innan ni kommer, men det blir väl fler tillfällen. Kos finns ju kvar och det är ju långt ifrån sista gången man åker dit ner.

BrittMarie
2009-01-02, 22:38
Jag hoppas att jag kan åka "hem" på ett besök.

När slutar Apolloresorna?

Hjalta99
2009-01-03, 14:24
Jag hoppas att jag kan åka "hem" på ett besök.

När slutar Apolloresorna?

Hej,
Jag har varit och letat avgångar i slutet av september och två veckor framåt men inte fått fram något annat än hemresa den 30 september. Då gav jag upp... det är för tidigt för mig... Nu har jag och min kompis bokat avresa 19 maj, en vecka, istället. Bättre en vecka än ingen alls på Kalymnos!

/Eva

91an
2009-03-30, 12:01
Hej alla vänner.bye_bye
Det är klart att vi ska ner till Kos. Vi reser den 28/8, tyvärr bara 2 veckor detta året. Kosjan, vi lär ju träffas. Om inte förr så när vi ska hem, vi lär ju åka med samma plan, om jag förstått det rätt.
Katharina, tyvärr får vi inte träffa er detta året där nere, men kommer ni ner till Skåne, så vet ni att ni är välkomna.

aris4
2009-04-02, 14:54
:) Hello!!
Jag bokade häromdagen, åker 28:e Maj och hem 9:e Juni, tyvärr bara 12 dgr. Brukar ju vara nere minst 3 v men det går inte nu eftersom just nu går jag kurs och ska börja måndag på universitetet 8 v till, 15p. ;)
Ska dock försöka åka i slutet av augusti igen men väntar med bokningen ett tag.:rolleyes::cool:
Det är mycket dyrare i år har jag märkt.
Tar denna gång vägen om London/Stanstead från Västerås, och sen till Aten-Kos. Det blir en omväg men det är ju så det brukar vara för min del så det är bara att köra på som vanligt.:D:p
Däremot åker jag hem med Apollo Kos-Sthlm och sen hem till Örebro.klapp_klap

Någon mer som tänker åka än vi som skrivit nu?
KosJan o Anne lär nog inte slippa mig i år igen för jag hade tänkt åka ungefär samtidigt igen. :p Vi brukar ha kul så ihop så det blir säkert likadant i år.
Det blir dock lite konstigt för oss för jag brukar oxå åka senare, typ oktober. Men vad gör man inte för denna härliga ö.;)

Kanske vi andra kan träffas oxå, skulle vara kul.:)
Ha de gott allihop o vi hörs!
Sannabye_bye

Kosjan
2009-04-20, 16:53
Hej 91:an med fam. Ja vi kommer ju att ses om inte annat så på hemvägen men det finns ju alltid buss eller bil ner till Kefalos eller till Kos stad så varför vänta tills hemfärden. Du skall få mitt mobilnummer så att du kan komma i kontakt med mig.0708223451 och här hemma i Sverige så bor vi inte längre än att vi skulle kunna mötas någon gång. Bor i Rydebäck så det är inte så långt att köra. Och så finns det ju alltid tid till att planera något där nere på ÖN. Många Koshälsningar från Kosjan med fru och fiskekompis Lennart.