handdator

Visa fullständig version : Bonde söker fru ikväll!


Siri A
2008-12-18, 08:01
Är det ingen annan än jag som ser på det programmet?? Kan ju kanske ha att göra med att jag har nästan hela släkten på landet... :D

Hur som helst kommer "extraavsnittet" ikväll (det går egentligen på onsdagar) handla om böndernas resor. En av dem åker till Grekland, Santorini. Missa inte! ;)

babsan
2008-12-18, 16:33
Tack för tipset. Det måste jag bara se :D
Barbro :)

Hasse
2008-12-18, 22:22
Hur som helst kommer "extraavsnittet" ikväll (det går egentligen på onsdagar) handla om böndernas resor. En av dem åker till Grekland, Santorini. Missa inte! ;)


De (Hanna och Elias) satt med bedårande utsikt över calderan och åt efterrätt med tillhörande kaffe och vad-det-nu-var.

Unga och oerfarna som de är sitter de där och får för sig att jämföra utsikten med diverse områden hemma i Sverige.........:confused:

Hela deras kontakt med Santorini, "romansresan" i stort tyckte jag verkade som att de över huvudtaget aldrig borde ha åkt iväg. Hannas korta kommentar alldeles i slutet av programmet inför programledaren Linda var att det förhållandet tydligen snabbt hade tagit slut.


Hasse :cool:

LN
2008-12-19, 09:41
Har inte följt serien men såg gårdagens program efter tipset här ovan. Tyckte lite synd om killen. Nej hon skulle nog stannat hemma på gården. Han försökte i alla fall med lite frukt o drink, men då hade hon ju aldrig smakat melon eller ananas, såg mest besvärad ut under parasollet. Då hade det paret som var i Kroatien det mycket trevligare;)

MonkanS
2008-12-19, 10:10
Jag tror helt enkelt att Hanna valde fel kille. Men som hon sa.. hon valde efter vad hjärtat sa. Inte lätt att välja rätt efter den korta tid de har på sig att lära känna varandra. Om jag förstått det hela rätt så har de bara 7 dagar på sig.

Hennes oerfarenhet vad gäller resande. Som bonde med djur har man inte så stora möjligheter att göra nån längre resa. Kossorna måste ha sin dagliga skötsel. Jag är själv uppväxt på bonnlandet och vet vad det är frågan om... och valde redan som barn bort det livet.

Siri A
2008-12-19, 10:28
För den som missat programmet eller vill se det igen kan man se det gratis på tv4.se :)