Visa fullständig version : Postgången
Hej tänkte skicka en julhälsning till en familj på Kalymnos och undrar om ni(=Monica P) som bor där får posten som vanligt eller om det är några fördröjningar pga oroligheterna.
Mvh Ann
Du får nog skicka din julhälsning snarast möjligt om det skall hinna fram till jul i vilket fall som helst:rolleyes::) Skickade mina julkort till Grekland för en vecka sedan:)
Riittabye_bye
Monica P
2008-12-14, 18:47
Jag tror inte det är några fördröjningar på grund av oroligheterna. Men sen beror det ju på var din vänfamilj bor- till oss i periferin kommer brevbäraren bara en gång i veckan. Jag vet inte hur ofta man får sin post i andra byar eller i stan.
Fördröjningar beror vanligtvis på vädret- om det inte kan komma båtar eller flygplan får vi inte heller post eller dagstidningar o.s.v
Tack för era svar:)Då ska jag posta direkt i morgon.
Mvh Ann
Postgången från Kalymnos hit fungerar i allafall:)Fick ett julkort förra veckan därifrån:)
Riittabye_bye
Postgången från Kalymnos hit fungerar i allafall:)Fick ett julkort förra veckan därifrån:)Riittabye_bye
Va härligt:)
Hjalta99
2008-12-15, 19:36
Postgången från Kalymnos hit fungerar i allafall:)Fick ett julkort förra veckan därifrån:)
Riittabye_bye
Jag med... ;) /Eva
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.