handdator

Visa fullständig version : Kvällsflyg


peppssan
2008-12-13, 11:03
Är en sak jag funderar på. Åker man med Apollo till Geo så kommer man ner sent på kvällen, verkar mest vara kvällsflyg vart man än ska åka. Läser på Apollos sida att några hotell endast har öppet t ex dagtid. Hur funkar det när man väl står där nere ? Väcker man upp hotellpersonalen (ägaren el vad det nu är) eller man får helt enkelt vänta tills morgonen efter ? Har inte alls tänkt på detta förrän nu och jag har som sagt ingen aning om hur alla ni andra gör eller hur det funkar därnere. Tacksam för info. Har inte kollat med Apollo än vad dom säger om detta men måste ju vara någon som kommit ner sent på kvällen här. :)

Eva L
2008-12-13, 11:59
Åker du på en paketresa så sköter arrangören det här åt dig. Självklart får ni rummet helt oberoende av när ni kommer fram. Åker du på egen hand gör du upp med hotellägaren så att denne är tillgänglig när ni kommer fram. Brukar fungera hur bra som helst. Åker ni på egen hand och väljer att inte förboka kan det variera från plats till plats om rumsaggare finns tillgängliga sent på kvällen.

Eva

peppssan
2008-12-13, 12:16
Åker du på en paketresa så sköter arrangören det här åt dig. Självklart får ni rummet helt oberoende av när ni kommer fram. Åker du på egen hand gör du upp med hotellägaren så att denne är tillgänglig när ni kommer fram. Brukar fungera hur bra som helst. Åker ni på egen hand och väljer att inte förboka kan det variera från plats till plats om rumsaggare finns tillgängliga sent på kvällen.

EvaOkej, var bara nåt jag började fundera på häromdagen. Ska kolla med Apollo hur dom arrangerar detta. Tack för hjälpen. :)