handdator

Visa fullständig version : Hotel Bacoli


Michael83
2008-12-12, 22:26
Hejhej jag och min flickvän åker två veckor till Parga juli-09 och ska bo på hotel bacoli.
Någon som bott där och kan berätta om sina intryck?

bopia
2008-12-12, 23:32
Για σασ.

Vi bodde på Hotel Bacoli i augusti/september 2004. Vi köpte en sista minuten för 2 veckor och hade turen att få bo på detta hotell och då ingick även frukost. När vi bokade resan visste vi inte om vi skulle hamna på Lefkas eller i Parga, jag hoppades hela tiden att vi skulle få komma till Parga, så när vi landat och träffat reseledaren som berättade att vi skulle till Parga, då dansade jag av glädje, en annan tjej som hade köpt sista minutenresa fick också komma till Bacoli, vi lärde känna varann vid poolen och sedan dess är vi bästa vänner och läser nu termin 8 i nygrekiska på ABF, vi fick också fler nya vänner på denna resa som vi har kontakt med idag.
Så till din undran om Hotel Bacoli, rent, mysigt och trevlig personal, ett mycket bra val och ni kommer att få en trevlig vistelse där och Parga är fantastiskt och missa inte utflykten med båt till Paxos o Antipaxos, supermysigt.................ojoj sååååå fint.

Vi önskar er en skön semester.

Bopia